نماینده مجلس: فرصت 48 ساعته زمان زیادی برای بررسی سانحه هواپیمای اوکراینی نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سانحه پیش آمده برای هواپیمای اوکراینی گفت: فرصت 48 ساعته زمان زیادی برای بررسی سانحه پیش آمده برای هواپیمای اوکراینی نیست و نیروهای مسلح ما با وجود این زمان کم بررسی‌های خود را انجام داده و گزارش خود را به مراجع بالاتر تقدیم کرده‌اند.

وی افزود: با وجود تلاش‌های صورت گرفته توسط نیروهای مسلح این گله‌مندی از مسئولین مربوطه وجود دارد که چرا با تاخیر اطلاعات مربوطه را به مردم داده‌اند و با این کار موجب زیر سؤال رفتن مردم و مقامات شده‌اند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس اظهار داشت: بنده به عنوان نماینده مردم در مجلس از آحاد ملت به ویژه خانواده داغدار در این حادثه عذر خواهم و باید بگویم که امروز یکی از تلخ‌ترین روزهای زندگی من است.

مقصودی خاطرنشان کرد: باید ابعاد این حادثه توسط قوه قضائیه با سرعت و دقت مورد رسیدگی قرار گیرد و با خاطیان درباره این حادثه حتی اگر سهوا مرتکب این خطا شده باشند، برخورد صورت گیرد.

وی در پایان افزود: از مردم به ویژه جوانان می‌خواهم در مسیر فضاسازی‌ رسانه‌ای جبهه معاندین انقلاب چه در داخل و چه در خارج درباره این حادثه قرار نگیرند و اجازه ندهند این مسئله فرصت پیش آمده در انسجام و اتحاد در مراسم تشییع شهید سلیمانی به یک تهدید تبدیل شود چرا که این خواست دشمن و بدخواهان مردم و نظام است که به دنبال ایجاد تفرقه در داخل کشور هستند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/15315
اخبار مرتبط

نظرات شما