وزارت خارجه باید از انگلیس بخواهد سفیر دیگری به ایران معرفی کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور سفیر انگلیس در جمع معترضان و تحریک ‌آنان گفت: حضور سفیر انگلیس در جمع سلبریتی‌ها و تحریک آ‌نها به اعتراض و فیلم‌‌برداری از این صحنه‌ها هم برخلاف حقوق بین‌الملل و هم برخلاف قوانین داخلی ما است.

وی افزود: وزارت امور خارجه باید این موضوع را در مجامع بین‌المللی مورد پیگیری قرار دهد تا هم نسبت به احقاق حقوق ایران اقدامات لازم صورت گرفته باشد و هم شاهد تکرار این موارد نباشیم. 

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: وظیفه سفیر ایجاد ارتباط با کشور پذیرنده است نه اینکه با مخالفین دولت و حکومت پذیرنده ارتباط داشته باشد و علیه دولت و حکومت اقداماتی را صورت دهد. 

نوروزی خاطرنشان کرد: وزارت امور خارجه ضمن پیگیری حقوقی این موضوع باید از دولت  انگلیس بخواهد که فرد دیگری را به عنوان سفیر به جمهوری اسلامی ایران معرفی کند. 

به گزارش فارس، شب گذشته سفیر انگلیس در جمع معترضان در تهران مشاهده شد که از اقدام به تحریک معترضان و فیلم‌برداری از انها می‌کرد که توسط نیروهای امنیتی و انتظامی کشورمان دستگیر شد. 



انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/15349
اخبار مرتبط

نظرات شما