واژگونی خودروی پژو 2 فوتی و 3 مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در گفت‌و گو با خبرنگار حوزه شهری خبرگزاری فارس، در خصوص حادثه تصادف منجر به فوت در اتوبان آیت‌الله هاشمی، گفت: در ساعت 8 دقیقه بامداد امروز، وقوع یک فقره تصادف به سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله مأموران آتش‌نشانی از دو ایستگاه به محل حادثه واقع در مسیر غرب به شرق اتوبان هاشمی حدفاصل یادگار امام در فرحزاد اعزام شدند.

ملکی گفت: به محض رسیدن نیروهای سازمان آتش‌نشانی مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو 206 به دلیل نامعلوم با گاردریل کنار اتوبان و پایه‌های چراغ‌های روشنایی اتوبان برخورد کرده و واژگون شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران خاطرنشان کرد: 5 نفر شامل سه مرد جوان 20 تا 30 ساله و دو خانم جوان در این خودرو حضور داشتند که یکی از دختران جوان از خودرو به بیرون پرتاب شده بود اما مشکل خاصی نداشت.

وی گفت:‌ یکی از مردان جوان نیز توانسته بود پیش از رسیدن عوامل آتش‌نشانی خود را از خودرو بیرون بکشد اما در ناحیه مچ پا مصدومیت بسیار شدیدی داشت.

ملکی ادامه داد: یکی از دختران جوان به طرز وحشتناکی در صندلی عقب و بخش‌هایی از صندوق عقب خودرو گرفتار شده بود و دو مرد جوان نیز در قسمت جلویی خودرو محبوس شده بودند که به سرعت آتش‌نشانان اقدامات لازم برای خارج کردن این افراد را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت:‌پس از دقایقی خوشبختانه عملیات رهاسازی این افراد به پایان رسید و هر سه سانحه‌دیده به عوامل اورژانس تحویل داده شدند که مشخص شد دو مرد جوان فوت کرده‌اند ولی خانم جوان زنده ماند.

وی افزود: پس از رهاسازی این افراد خودرو به محل امنی منتقل شده و محل حادثه ایمن‌سازی شد و عوامل پلیس راهور برای بررسی علت وقوع این حادثه اقدامات خود را آغاز کردند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/15914
کلیدواژه: واژگونی مصدوم پژو
اخبار مرتبط

نظرات شما