مردم ایران باید قدرت خود را دوم اسفند نشان دهند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از خانه ملت، اکبر رنجبرزاده در نشست علنی امروز (یکشنبه، 6 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود ضمن تسلیت ایام فاطمیه(س) و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، به پیشگاه مقدس امام زمان(عج)، ارواح طیبه شهدا و امام شهیدان (ره) و  روح مطهر سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی درود و سلام فرستاد. 

خون پاک سردارسلیمانی و همرزمانش موجب وحدت جبهه مقاومت و  جهان اسلام شده است

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی نقطه اوج اقتدار ملت ایران بود،  ادامه داد: تصور آمریکای جهانخوار بر آن بود که با  ترور کور سپهبد حاج قاسم سلیمانی، جبهه مقاومت را می شکند؛ اما بداند خون پاک ریخته شده سردار سلیمانی و همرزمانش موجب وحدت جبهه مقاومت و  جهان اسلام شده است.

رنجبرزاده مطرح کرد: این روز، روز ملی مقاومت نام گرفت, لذا انسجام و اتحاد بین نیروهای مسلمان منطقه بیشتر شد و یقینا و حتماً این اتفاق خواهد افتاد و با نظارت شهیدان و با نگاه سردار سلیمانی که هنوز زنده است و نظاره گر خواهد بود صهیونیسم را به نابودی می کشانیم و آمریکا را از منطقه بیرون می رانیم؛ این حداقل خواسته خون همرزمان شهید سلیمانی است.

عضو مجمع نمایندگان استان همدان، تاکید کرد: چهل سال سردار سلیمانی ها در تلاش بودند که دشمن را به عقب برانند و این شهید با خون پاک خود وحدت بین مسلمانان، استحکام بین مسلمانان و انسجام بین نیروهای مقاومت را صد چندان کرد.

رویارویی با یک انسان الهی اوج ذلت قدرت جهانی را به نمایش گذاشت

عضو فراکسیون دفاع و اقتدارملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمریکا و جهان بدانند که با این اقدام شان ملت ایران و کشور جمهوری اسلامی مقتدرتر از گذشته خوش درخشید، آمریکای جهانخوار با قدرت مادی پوشالی اش با یک انسان ملکوتی و الهی که اراده پروردگار در این انسان زمینی تجلی پیدا کرده بود، نتوانست مقابله کند و با روشی ناجوانمردانه ترور کرد. رویارویی قدرت جهانی با یک انسان الهی برخاسته از سرزمین ایران، اوج ذلت و عجز و ناتوانی آمریکا را به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه ۴۱ سال است که ما با آمریکا در جنگ هستیم، مطرح کرد: آمریکا، هشت سال در پوشش رژیم صدام، هشت سال در پوشش داعش و بیش از ۱۶ سال تحریم های ظالمانه که از اول انقلاب شروع شد خود را به نمایش گذاشت. امروز در آستانه اولین سال گام دوم انقلاب،  یک کشور مستقل در برابر مستبدترین کشور دنیا ایستاد و پایگاه نظامی آمریکا را با خاک یکسان کرد و این نمایش قدرت ملت ایران است.

عضوکمیسیون بهداشت مجلس در ادامه افزود: ما بمب هسته‌ای را قبول نداریم اما با پشتوانه‌های علمی و عملی جوانانمان، با پشتوانه ایمان و اعتقادمان و باور و تکیه بر ملت ایران و رهبری عزیز انقلاب اسلامی، در  مقابل ظالمان ایستاده‌ایم و این راه ادامه خواهد داشت تا ظالمان را از منطقه بیرون برانیم.

علت ناکارآمدی ما در جبهه جنگ اقتصادی چیست؟

رنجبرزاده با تاکید براینکه در میدان های علمی، میدان های عملی، پیشرفت های نظامی و جنگ‌های منطقه‌ای توانسته‌ایم در اوج قله‌های افتخار قرار بگیریم، تصریح کرد: چرا در جبهه جنگ اقتصادی ناکارآمد هستیم؟ علت ناکارآمدی ما در جبهه جنگ اقتصادی چیست؟.رمز پیروزی فرماندهان ما در جنگ نظامی آن بود که آنها پیشگامان خطر در اول میدان سخت و پذیرش خطر برای خود و خانواده هایشان بودند؛ برای پیروزی در جبهه جنگ اقتصادی تفکرات باید در مسیر اقتصاد مقاومتی و اجرای سیاست های کلی نظام قرار گیرد.

مدیران جهادی با لباس تقوا برای پیروزی بر جنگ اقتصادی لازم است 

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه راه نجات کشور اصلاح مدیریت داخلی است، مطرح کرد: برای پیروزی بر جنگ اقتصادی لازم است مدیران انقلابی و مدیران جهادی با لباس تقوا، لباس انسانیت، ایثار و از خودگذشتگی باشند تا بتوانند در این جبهه پیروز شوند و بر دشمن فائق آیند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس تاکید کرد:همه باید تلاش کنیم و بیشتر از همه مردم عزیز ایران اسلامی باید قدرت خود را در دوم اسفندماه به نمایش بگذارند و از روی آگاهی، بصیرت و دانایی با تمام عقلانیت و درایت برای انتخاب افرادی که شایستگی لازم در خانه ملت را دارند، به  میدان بیایند.

حقوق بازنشستگان باید ترمیم شود

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی باتاکید بر اینکه مدیریت ما باید اصلاح شود و راه نجات کشور همین است، خاطرنشان کرد: موضوع حقوق بازنشستگان کشوری، لشگری و تامین اجتماعی باید ترمیم شود، حقوق بگیران و بازنشستگان کشور پشتیبان نظام هستند، کارگران ، فقرا و مردم در تمام عرصه ها و صحنه ها پیشتاز و پیشگام حول محور ولایت و رهبری ایستاده‌اند، باید برای آنها تدبیری شود




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/15985
کلیدواژه: مردم ایران قدرت
اخبار مرتبط

نظرات شما