روحانی و ظریف روند تحقیر و پاس گل دادن به دشمن را کنار بگذارند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه) خانه ملت در تذکری شفاهی خطاب به وزیر امور خارجه کشورمان اظهار داشت: آقای ظریف! شهادت سردار سلیمانی که ضامن امنیت ایران و منطقه بود چگونه اصلاح می شود که شما خواستار مذاکره با آمریکا هستید؟

وی افزود: آمریکا فرمانده نیروی قدس را هم تهدید به ترور کرده است و تقاضای بنده از روحانی و ظریف این است که این روند تحقیر و پاس گل دادن به دشمن را کنار بگذارند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مذاکره و برجام چه شد که امروز وزیر امور خارجه  بحث مذاکره جدید را مطرح می کند،تأکید کرد: با برجام هم شاهد هستیم که تحریم ها علیه ایران بیشتر شد، سردار سلیمانی را ترور کردند و ایران بارها مورد تهدید قرار گرفت.

امیرآبادی با بیان اینکه مجلس طرح سه فوریتی ارائه کرد تا عزت ملی باقی بماند، گفت: این همه اصرار برای تحقیر ملی به چه منظوری است؟ آقای ظریف! شما وزیر خارجه کجا هستید؟ اگر یک ذره غیرت ایرانی دارید باید بدانید هنوز چهلم سردار سلیمانی نشده و چرا بحث سازش را مطرح کرده اید؟

وی در واکنش به اظهارات امروز رئیس جمهور که امیدواریم رأی ها در انتخابات جابجا نشود، گفت: آقای روحانی! صندوق های رأی دست شما و وزیر کشور است و به چه کسی این حرف را می زنید؟ مجلس فعلی هم نوش جان شما و وزرای تان بود.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/16024
کلیدواژه: روحانی ظریف دشمن
اخبار مرتبط

نظرات شما