برخی مسئولان دانشگاهی می‌خواهند بسیج دانشجویی را در حاشیه فعالیت‌ها قرار دهند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حمید بالایی جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور در همایش میعاد 2 دانشجویان شمالغرب کشور گفت: بسیج دانشجویی در دانشگاه ها بایستی از حاشیه فعالیت‌های دانشگاه به متن اتفاقات تبدیل شود.

حمید بالایی با انتقاد از بعضی مسئولین دانشگاهی که می‌خواهند بسیج دانشجویی را در حاشیه فعالیت‌های دانشگاه قرار دهند، تاکید کرد: بسیج دانشجویی  متن فعالیت های دانشگاهی است و بنا دارد در دانشگاه ها بدنبال تولید علم و تربیت نخبگان علمی متعهد  باشد تا بتواند با نگاه انتقادی به وضعیت علمی دانشگاه ها، مسیر دانش را با واقعیت های جامعه ایران همسو سازد.

بالایی با تشریح موضع بسیج دانشجویی در ایام انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی افزود: رویکرد اصلی ما در انتخابات پیش رو مجلس، مساله محوری است. وی افزود: بسیج دانشجویی با احصای نظام مسائل استان بصورت تخصصی در حوزه های های مختلف ابتدا آن را در تریبون های مختلف اطلاع رسانی می کند تا تبدیل به گفتمان عمومی جامعه گردد ، کاندیدای مجلس را به چالش پاسخگویی با این مسائل دعوت می کند. این حرکت باعث می شود که کاندیدای مجلس وعده های دورغین و کاذب با مردم را مطرح نکنند و بر اساس نظر کارشناسی سخن بگویند تا عیار هر کاندیدا مشخص گردد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/16065
اخبار مرتبط

نظرات شما