خواننده‌ای که خواندن برای شهدا را به اقامت در خارج از کشور ترجیح داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، رضا احمدی خواننده حماسی و آیینی  با اشاره به این‌که در مقطع کارشناسی‌ارشد رشته حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل کردم درباره نوع فعالیت‌های هنری خود گفت: حدود ۱۰ سال است که فعالیت حرفه‌ای را در زمینه خوانندگی شروع کرده‌ام. از همان ابتدا تاکنون با سبک حماسی و آئینی کار خود را دنبال کرده‌ام.

خواننده‌ای که خواندن برای شهدا را به اقامت در خارج از کشور ترجیح داد

 

خواننده حماسی کشور بیان کرد: شاید یکی از دلایلی که سبک حماسی را انتخاب کردم این باشد که از ابتدای کودکی در این فضا قرار داشتم، چون پدرم خلبان نیروی هوایی بود و در تمام دوران دفاع مقدس فعالیت داشت، آنچه از سوی پدرم به ما می‌رسید قصه حماسه و دفاع بود.

وی اظهار کرد: اولین کاری که به‌صورت حرفه‌ای ساختم، موسیقی «شهید دریای عشق» بود که خدا را شکر در جشنواره صحنه خوانندگان ایران مقام اول را کسب کرد. کسب این مقام نیز در شرایطی بود که از میان ۱۶ موسیقی عاشقانه، «شهید دریای عشق» برگزیده شد و میکروفون طلایی خوانندگان صحنه ایران را دریافت کردم.

احمدی ادامه داد: تاکنون چهل اثر با سبک حماسی ساخته‌ام و تمام این آثار را با هزینه‌های شخصی خود و بدون هیچ گونه حمایت مالی از سوی نهاد یا ارگان خاصی تهیه و تولید کردم. آخرین اثری که در مراحل پایانی خود قرار دارد، اثری به مناسبت چهل سالگی انقلاب است. این موسیقی را برای چهل سالگی انقلاب تهیه و تولید کردم و به زودی به بازار موسیقی عرضه می‌شود.

وی گفت: برای زنده نگه داشتن رشادت‌ها، فداکاری‌ها و ایثار شهدا باید به موسیقی حماسی توجهی بیشتر از پیش انجام شود و افرادی که دارای استعداد، علاقه و عشق خوانندگی هستند به این سبک ورود کنند تا خوانندگان حماسی و آیینی ما بیشتر شوند.

احمدی بیان کرد: برخلاف آنچه بعضی‌ها تصور می‌کنند، خوانندگی با سبک حماسی و آیینی از سر اجبار و بیکار ماندن خواننده آن نیست، بلکه یک عشق و علاقه است. خود من چندین پیشنهاد کار‌ در سبک‌هایی که صحیح نمی‌دانم داشته‌‌‌‌‌ام؛ پیشنهادهایی که حتی با اقامت در خارج از کشور همراه بوده است، اما خوانندگی حماسی و آیینی برای سرزمینم، شهدا و ایثارگران و آنچه ایمان و اعتقادم هست را با دنیا عوض نمی‌کنم.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/1616
اخبار مرتبط

نظرات شما