مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم:

هنرمندان به آرمان ها و اهداف نظام وفادار هستند/اکران 14فیلم از جشنواره فجر در قم

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از اکران 14فیلم از جشنواره فجر در قم خبر داد و گفت: هنرمندان در حواشی ایجاد شده توسط دشمن قرار نگیرند و هنرمندی ، هنرمند است که به اهداف و آرمان های نظام وفادار باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سید موسی حسینی کاشانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با اشاره به اینکه این یک رویداد فرهنگی است، اظهار داشت: در چند سال اخیر برنامه اکران فیلم های جشنواره فجر در قم برگزار می شود.

وی ادامه داد: در سال آینده کنگره شهدا در استان قم برگزار خواهد شد که این کنگره 17 کمیته دارد و یکی از این کمیته فرهنگ و ارشاد است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به اینکه هرچه برای شهدا کار کنیم بازهم کم است، گفت: سعی شده است از ظرفیت جشنواره فیلم فجر در این راستا استفاده شود تا بتوانیم در آینده تولیداتی در راستای معرفی شهدای استان ساخته شود.

وی اضافه کرد: جشنواره فیلم فجر با پیگیری های انجام شده در دو سینما استان پخش خواهد شد البته از تمام سینماهای استان درخواست وجود داشت ولی بر اساس ظرفیت قرار شد اکران در دو سینمای تربیت و ونوس انجام شود.

حسینی کاشانی با اشاره به اینکه استان قم هم مانند استان های شیراز و مشهد دیده شده است، گفت: در سال اول ورود به قم قول دادم که ظرفیت صندلی سینماهای قم به دو برابر افزایش یابد که در حال حاضر بیش از دو برابر است.

وی اضافه کرد: 6سینما با 9 سالن فعال در استان وجود دارد و در سال گذشته 540هزار نفر برای دیدن فیلم در سینما بلیط تهیه کرده اند.

مدیرکل فرهنگ وارشاد استان قم با اشاره به اینکه سعی شده است فیلم های خوبی در قم اکران شود، افزود: اولویت اول ما در جشنواره این است که جریان تماشای فیلم جشنواره در کل استان به وجود بیایید و همه بتوانند فیلم های جشنواره را تماشا کنند.

وی بیان داشت: هنرمندان برای ماعزیز هستند اما هنرمندانی که به جایگاه شهدا و نظام احترام بگذارند. امیدواریم هنرمندان در این حواشی به وجود آمد قرار نگیرند که دشمن به دنبال همین موضوع است.

حسینی کاشانی ادامه داد: برخی از هنرمندان صحبت هایی انجام داده اند که به نظر من جوگیر شده اند. هنرمندان خوب کسانی هستند که وفادار به آرمان های نظام و پایپند به اهداف نظام باشند.

وی گفت: بیشتر هنرمندان استان قم از این دست هنرمندان هستند و عده کمی وجود دارد که به این مسائل پایبند نباشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به فیلم های اکران شده در قم، بیان داشت: فیلم های خروج، تعارض، پوست، شنای پروانه، عامه پسند، مردن در آب مطهر، آبادان 1160، ابر بارانش گرفته، پدران، درخت گردو،سینما شهر قصه و روز صفر از جمله فیلم های قابل اکران در قم است.

وی اضافه کرد: همچنین برای کودک و نوجوان فیلم هایی مانند پرواز ممنوع، کاتی و ستاره و... بصورت رایگان صبح ها در سینما تربیت اکران خواهد شد.

انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/16191
اخبار مرتبط

نظرات شما