نخستین همایش «بیانیه گام دوم انقلاب، طلیعه تمدن نوین اسلامی» برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همایش « بیانیه گام دوم انقلاب، طلیعه تمدن نوین اسلامی» برای نخستین بار در ۲۰ بهمن، با حضور اندیشمندان و مدیران ارشد نظام برپا می‌شود.

 بر این اساس، فعالیت‌های علمی دانشگاه‌ها در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اعلام همگانی شده و در سیستم کشور کاربردی خواهد شد.

 در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، علی‌اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد، غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با موضوع تبیین بیانیه گام دوم سخنرانی می‌کنند.

این همایش ۲۰ بهمن از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ در سالن همایش‌های پیامبر اعظم پژوهشکده غدد درون‌ریز و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

شهرام علمداری عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دبیر علمی همایش گام دوم انقلاب، طلیعه تمدن نوین اسلامی با اشاره به برنامه سخنرانی مسئولین کشور در این همایش گفت: موضوعات مهمی اعم از بررسی مبانی قرآنی گام دوم انقلاب، ابعاد سیاست خارجی، بازدارندگی، امنیتی و دفاعی همچنین کلیات بیانیه گام دوم تشریح و تبیین خواهد شد.

وی در ادامه افزود: به منظور تبیین بیانیه گام دوم در طول یک سال گذشته اقدامات مهمی در دانشگاه‌ها انجام شده است که قصد داریم به‌ صورت همگانی این اقدامات را معرفی کرده تا ضمن ایجاد آگاهی همگانی، مطالبات مردم از مجلس و دولت بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب انجام شود.

علمداری انگیزه بنیادی برگزاری این برنامه را تبیین هرچه بیشتر بیانیه گام دوم و آگاه‌سازی همگانی اقدامات کاملاً تخصصی دانشگاه در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد:  ۲۰ راهبرد از این بیانیه استخراج شده است که ۱۲ کارگروه اصلی و ۲ کارگروه فرعی به‌صورت عمیق، تخصصی و علمی در بحث بیانیه گام دوم انقلاب در قالب اجرای کارگاه‌های آموزشی و کارگروه‌های جدید علمی این محتواها را استخراج می‌کنند که در سال ۹۹ محتوای تولید شده در قالب برنامه‌های تلویزیونی، کتاب و دیگر محصولات رسانه‌ای قابل ارائه به مردم و مسئولین خواهد بود.

وی گفت: امیدواریم این تولیدات بتواند اثر بخشی مطلوبی در جامعه به همراه داشته باشد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/16248
اخبار مرتبط

نظرات شما