نایب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین:

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22بهمن نقشه دشمنان را خنثی می کند

نایب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین با اشاره به اینکه راهپیمایی فردا امتداد حماسه حضور مردم در تشییع پیکر پاک حاج قاسم سلیمانی است، گفت: ملت ایران باردیگر نقشه ها و توطئه های دشمنان را با حضور گسترده در راهپیمایی 22بهمن خنثی خواهند کرد.

حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین حسین بنیادی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به اهمیت حضور و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: راهپیمایی 22بهمن امسال فقط یک مناسبت نیست و در یک برهه معمولی هم نیست.

وی ادامه داد: راهپیمایی فردا امتداد حماسه حضور مردم در تشییع پیکر پاک شهید قاسم سلیمانی خواهد بود.

نایب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین افزود: جهان آن حماسه باشکوه مردم در تشییع پیکر حاج قاسم را دید و پایبندی مردم ایران را به انقلاب و ارزش های انقلاب را لمس کرد.

وی با اشاره به اینکه 22 بهمن ماه امسال همایشی است که دارای موضوعات مختلفی است، ابراز داشت: هم زمانی با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی ، قرار گرفتن در آستانه انتخابات مجلس و همچنین رونمایی استکبار جهانی از طرح معامله ننگین و خیانت بار قرن از موضوعات مهم 22بهمن امسال است.

حجت الاسلام بنیادی خاطرنشان کرد: کشور ایران به عنوان نقطه مرکزی و محور اصلی مقاومت و مبارزه با استکبار فردا در تیررس رسانه های خارجی قرار خواهد گرفت تا نسبت به برخورد و عکس العمل ملت بزرگ ایران نسبت به هیجانی که در رابطه با انتخابات می توانند داشته باشند، نسبت به مقابله با پیمان ننگین و معامله نگین قرن و همچنین نسبت به پایبندی به خون شهدا مخصوصا شهید حاج قاسیم سلیمانی و ابومهدی المهندس دارد را به دنیا نشان دهد.

وی ادامه داد: به هر صورت فردا هم دشمنان و هم دوستان انقلاب منتظر هستند ببینند مردم ایران چه می کنند؛ دشمنان یقینا بر اساس دشمنی خود نقش و طراحی می کنند و دوستان انقلاب اسلامی هم امیدوارانه به راهپیمایی مردم ایران توجه می کنند.

نایب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین با اشاره به تلاش رسانه‌های معاند و فضای مجازی برای ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی‌ بیان کرد: انقلاب اسلامی تاثیر بسزایی بر قلب‌های مردم داشته، تا جایی که فرهیختگان، استادان دانشگاه و پژوهشگران جهان انقلاب اسلامی را یک پدیده معرفی و مبادی و مبانی آن را بررسی می‌کنند، ولی ما در داخل گاهی اوقات بی‌تفاوت می‌شویم و یا خسته می‌شویم و یا القاء می‌کنند که انقلاب کاری نکرده است و این همان خطای محاسباتی است که از ناحیه فضای مجازی ایجاد می‌شود تا انسان‌ها و مخصوصا جوان‌ها از واقعیت‌های خارجی و فضای حقیقی محاسبه و ارزیابی دقیقی نداشته باشند.

وی اضافه کرد: راهپیمایی 22بهمن امسال که با موضوعات مختلف مقارن شده است یکی از مهم‌ترین راهپیمایی ها در سالیان اخیر است و پیام‌های مهم این راهپیمایی که با همت و وحدت ملت بزرگ ایران برگزار می‌شود بار دیگر  جهانیان را به تحسین این ملت وادار خواهد کرد.

انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/16370
اخبار مرتبط

نظرات شما