جدال ایثار شیمیدُر قم با فیاض‌بخش مشهد در پلی‌آف لیگ برتر

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدُر قم در نخستین مسابقه خود از مرحله پلی‌آف پیکارهای لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان ایران روز جمعه با نماینده مشهد دیدار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، پرافتخارترین تیم باشگاهی ورزشی جانبازان و معلولین استان قم بعد از درخشش در مرحله مقدماتی بازی‌های این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان ایران، حالا آماده دیدارهای مرحله پلی‌آف و کسب مجوز صعود به جمع چهار تیم برتر مسابقات این فصل است.

تیمی که در سه بازی آخر خود از مرحله مقدماتی لیگ برتر در گروه دوم مقتدرانه از سد تیم‌های هیات جانبازان و معلولین مرکزی و شهروند آمل عبور کرد، با کسب سه برد متوالی و قبول تنها یک باخت، مجموعا با هفت امتیاز در جایگاه دوم گروه ایستاد و به مرحله پلی‌آف لیگ برتر باشگاه‌های کشور رسید.

بسکتبالیست‌های تیم ایثار شیمیدُر قم در گروه دوم مقدماتی همراه با تیم شهروند آمل هفت امتیازی شدند اما با احتساب نتایج بازی‌های رو در رو با تیم شهروند آمل، آملی‌ها در صدر ایستاده و به صورت مستقیم راهی پلی‌آف شدند در حالی که ایثار شیمیدر قم با همین تعداد امتیاز در رده دوم ایستاد.

با توجه به نتایجی که در گروه‌های دو گانه مرحله مقدماتی فصل 1398 لیگ برتر بسکتبال با ویچلر مردان باشگاه‌های ایران رقم خورد، در مرحله پلی‌آف تیم‌ دوم گروه دوم یعنی ایثار شیمیدر قم در مرحله پلی‌آف باید با تیم سوم گروه نخست یعنی تیم آسایشگاه فیاض‌بخش مشهد مقدس مسابقه دهد.

بازی رفت دو تیم از مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال با ویلچر راس ساعت 16 روز جمعه 25 بهمن در مشهد برگزار می‌شود و بازی برگشت راس همین ساعت در روز جمعه دوم اسفند ماه در سالن شهدای بهزیستی قم به انجام خواهد رسید، ضمن اینکه در صورت پیروزی هر یک از دو تیم در بازی‌های رفت و برگشت، تیم ایثار شیمیدر قم میزبان بازی سوم خواهد بود.

در دیگر دیدار این مرحله تیم‌های هیات جانبازان و معلولین اراک و هیات زنجان روز جمعه 25 بهمن در اراک به مصاف یکدیگر می‌روند و تیم‌های صدرنشین گروه‌های اول و دوم مقدماتی یعنی پیام مخابرات اصفهان و شهروند آمل با صعود مستقیم به مرحله نهایی منتظر دو تیم دیگر از مرحله پلی‌آف هستند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/16435
کلیدواژه: معلولین ویلچر آمل
اخبار مرتبط

نظرات شما