ملت ایران صندوق رأی را سنگری برای حفظ ارزش‌های انقلاب می‌داند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمد دامادی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: به نظر من مردم قطعا در انتخابات پیش رو پای صندوق رأی حضوری چشمگیر خواهند داشت و ما شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات خواهیم بود.

وی افزود: مردم انقلاب و نظامشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دوست دارند و همیشه در صحنه‌های مختلف شاهد حضور پرشور مردم و ایثارگری‌های آنها بوده‌ایم.

نماینده مردم ساری در مجلس اظهار داشت: خیلی‌ها از خارج از کشور منتظرند که ملت ایران در انتخابات شرکت نکنند که البته باید بگویم باز هم نقشه‌های آنها نقش بر آب خواهد شد و در این انتخابات همچون گذشته حضوری پرشور خواهند داشت.

دامادی خاطرنشان کرد: ملت ایران صندوق رأی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سنگری خوب برای حفظ ارزش‌های انقلاب می‌داند و مطمئنا ما شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات خواهیم بود.

وی در پایان گفت: از این گذشته مجلسی که از رأی بالای مردم برخوردار است طبیعتا از پشتوانه محکم‌تری برخوردار خواهد بود و با قوت بیشتری به وظایف خود عمل خواهد کرد و ان‌شاءالله روز جمعه ما شاهد خلق یک حماسه دیگر توسط مردم خواهیم بود.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/16519
اخبار مرتبط

نظرات شما