قهرمانی مقتدرانه قم در لیگ برتر تنیس روی‌میز پسران ایران

تیم هیأت تنیس روی‌میز قم با اقتدار و شکست تمامی حریفان خود به مقام نخست و عنوان قهرمانی پیکارهای لیگ برتر پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، رقابت‌های فصل 1398 لیگ برتر تنیس روی‌میز پسران ایران در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان بعد از دیدارهای رفت و برگشت مرحله مقدماتی، با رقابت چهار تیم صعود کننده به مرحله نهایی در آکادمی احتشام‌زاده تهران به انجام رسید و قم با اقتدار قهرمان شد.

در این رقابت‌ها مجموعا 11 تیم در دو گروه با یکدیگر مسابقه دادند و بعد از بازی‌های رفت و برگشت، چهار تیم هیأت تنیس روی‌میز قم، نفت و گاز گچساران، هیأت گراش و هیأت قزوین مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب کردند، مرحله‌ای که در آن تیم قم هر دو مسابقه خود را همانند بازی‌های مقدماتی با برد پشت‌سرگذاشت و روی سکوی قهرمانی جای گرفت.

تیم قم در این مسابقات به مربیگری مهدی مقیمی و ترکیب پویا وفایی، سیدعلی سجادیان، محمد محمدی، سیدمحمد موسوی، پرهام حکّانی و پارسا نوروزی به میدان رفت و در مرحله مقدماتی بالاتر از تیم‌های هیأت قزوین، صنعت نفت آبادان و مس کرمان به عنوان صدرنشین راهی مرحله نیمه نهایی شد.

نماینده شایسته قم در مرحله مقدماتی با نتایج (4 بر صفر و 4 بر 1) صنعت‌نفت آبادان را شکست داد، مس کرمان را با نتایج مشابه (4بر صفر) مغلوب کرد و در نهایت با برتری (4 بر 3 و 4 بر 1) مقابل تیم هیأت قزوین در دیدارهای رفت و برگشت، به عنوان قهرمان گروه دوم به نیمه نهایی رسید.

پسران شایسته تنیس روی‌میز قم در مرحله نیمه نهایی مقابل تیم هیأت گراش با نتیجه چهار بر یک صاحب برتری شدند و به فینال رسیدند تا برای کسب مقام قهرمانی به مصاف دیگر برنده این مرحله یعنی نفت و گاز گچساران بروند، مسابقه‌ای جذاب و تماشایی در فینال که با برتری 4 بر 1 تیم هیأت قم تمام شد.

نکته مهم و قابل توجه راجع به قهرمانی ارزنده پسران پینگ‌پنگ باز قم در فصل 1398 لیگ برتر نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور این است که قم نخستین‌بار به این دستاورد بزرگ در سطح لیگ برتر دست یافت و بدین‌ترتیب موفقیت‌های هیأت تنیس روی‌میز استان قم به ریاست محمد عموئیان ادامه پیدا کرد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/16637
اخبار مرتبط

نظرات شما