فقط مردم حق دارند با انتخاب خود مسیر مطلوب برای اهداف انقلاب را تعیین کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، روح الله ایزدخواه منتخب مردم در مجلس یازدهم بیانیه‌ای قدردانی از رأی مردم صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله رب العالمین 

اللّهُمّ صَلّ عَلَى مُحَمّدٍ وَ آلِهِ، وَ لَا تَرْفَعْنِی فِی النّاسِ دَرَجَةً إِلّا حَطَطْتَنِی عِنْدَ نَفْسِی مِثْلَهَا، وَ لَا تُحْدِثْ لِی عِزّاً ظَاهِراً إِلّا أَحْدَثْتَ لِی ذِلّةً بَاطِنَةً عِنْدَ نَفْسِی بِقَدَرِهَا.

به روح پرفتوح خمینی کبیر درود می فرستم که نظامی را بنیان نهاد که امروز جوانانی با دستی خالی از زر و زور، ولی با انگیزه ای قوی و غنی برای خدمت به مردم و با اراده مردم، مجال پیدا کنیم در عرصه حکمرانی وارد شده و امکان تلاش و نقش آفرینی برای اعتلای هرچه بیشتر پرچم اسلام ناب، و استقرار هرچه محکم تر عدالت، و خدمت هرچه گسترده تر به مستضعفین را به دست آوریم.

این مسئولیت، میراثی از تاریخ شیعه و یادگار شهدا و مجاهدینی است که جان و مال و آسایش شان را برای تحقق آن داده اند. و از این جهت، بسیار سنگین و خطیر است.
ما نیز فرزند انقلاب اسلامی و شاگرد مکتب سیدعلی خامنه ای و اهل مبارزه ایم. عشق به جهاد و شهادت، در ما نخواهد خشکید که مهمترین عرصه امروز، مبارزه با فقر و فساد و تبعیض، احیا و صیانت از حقوق مردم در تمام حوزه ها، و زمینه سازی برای دولت اسلامی است. 

مردم ـ و فقط مردم ـ حق دارند با انتخاب خود، مسیر مطلوب برای تحقق آرمانها و اهداف ناب انقلاب را تعیین کنند و معنای جمهوریت نظام اسلامی ما، چیزی جز این نیست. 

بنده ی ناچیز، بر این منوال وارد انتخابات مجلس شورای اسلامی شدم و خدا را گواه می گیرم که انگیزه ای برای قدرت و یا شهوتی برای پست و مقام نداشته و ندارم. بنده خود را مدیون و بدهکار مردم می دانم؛ چه آنها که مرا قابل دانسته و رأی دادند چه آنها که به بنده رأی ندادند و چه آنها که به هر دلیل پای صندوق ها نیامدند. بنده درد مردم و انقلاب را دارم و وظیفه دانستم برای کمک به نجات کشور از ناکارآمدیها، بی عدالتی ها، اهمال گری ها، و خیانت کاری ها بویژه در حوزه فوریت دار اقتصادی، وارد این میدان شوم. 

خدا را شاکرم که توفیق این خدمت خطیر برایم فراهم شد. و با مردم عهد دوباره می بندم که تا نفس دارم از این آرمان عدول نخواهم کرد. 

از همگان که برای رأی آوردن حقیر، تلاش نمودند، بویژه جوانان انقلابی، سپاسگزارم و آنها و همه نخبگان و فعالان علمی، اجتماعی و سیاسی را به کمک می طلبم تا با همراهی سایر نمایندگان، مجلسی متفاوت را رقم بزنیم. 




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/16784
کلیدواژه: مسیر انقلاب خمینی
اخبار مرتبط

نظرات شما