در گفتگو با قم فردا مطرح شد؛

قدردانی همسر شهید مدافع حرم از مدافعان سلامت

همسر شهید مدافع حرم با اشاره به اینکه زمانی که در جبهه‌های جنگ سخت کشور نیازمند فداکاری بود شهدای مدافع حرم درصحنه حاضر شدند و جانشان را تقدیم کردند گفت: این روزها هم که بیماری کرونا باعث نگرانی مردم شده است پرستاران و پزشکان با ازخودگذشتگی در سنگر حضور دارند و مدافع سلامت مردم شدند.

مریم رضایی همسر شهید مدافع حرم علی اکبر عربی در گفتگو با خبرنگار قم فردا، اظهار کرد: این روزها که کشور درگیر بیماری کرونا است نیاز به همدلی بین همه مردم و مسئولان وجود دارد.

همسر شهید مدافع حرم عربی افزود: خانواده های شهدا از جمله شهدای مدافع حرم که عزیزترین عزیزانشان را تقدیم امنیت این مردم کردند ضمن همدردی با خانواده هایی که عزیزانشان بر اثر این بیماری درگذشتند اعلام می کنند در کنار مردم خواهند ماند و از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد.

رضایی گفت: زمانی که در جبهه های جنگ سخت کشور نیازمند فداکاری بود شهدای مدافع حرم در صحنه حاضر شدند و جانشان را تقدیم کردند این روزها هم که بیماری کرونا باعث نگرانی مردم شده است پرستاران و پزشکان با از خودگذشتگی و فداکاری در سنگر دفاع از سلامت مردم  حضور دارند و مدافع سلامت مردم شدند.

وی گفت: بدون شک اجر و ثواب این پزشکان و پرستاران نزد خدا محفوظ است و همانند مدافعان حرم در بین مردم محبوب هستند خانواده شهدای مدافع حرم با دیدن این از خود گذشتگی ها به خود می بالند که عزیزانشان فدای چنین مردمی شدند ما قدردان مدافعان سلامت هستیم و برایشان آرزوی صحت و سلامتی می کنیم.

همسر شهید عربی گفت: با همدلی مردم در هر قشر و جایگاهی که حضور دارند مطمئناً این بحران را نیز پشت سر خواهیم گذاشت همین همدلی ها باعث شد در 8 سال جنگ تحمیلی و در جبهه های مقاومت خارج از مرزها پیروز شویم.

رضایی خاطرنشان کرد: در کنار پرستاران و پزشکان مدافع سلامت گروه های بسیجی در روزهای بارانی کوچه به کوچه و محله به محله بسته های بهداشتی را بین مردم توزیع می کنند همین ها هستند که لیاقت شهادت را پیدا خواهند کرد اگر زندگی شهدا را مطالعه کنیم فداکاری از این جنس را حتماً خواهیم دید.


انتهای پیام/170
http://qomefarda.ir/16850
اخبار مرتبط

نظرات شما