اثربخشی بسیجیان در زمینه‌های علمی رو به رشد است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمدجواد نیک‌روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با اعضای اجرایی جشنواره فرهنگی هنری ققنوس و اعضای مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی استان سمنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

نیک روش ضمن ابراز رضایت از راه اندازی مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی استان سمنان گفت: پایداری حرکت های خودجوش علمی در گرو پایداری مالی آن است به همین جهت می بایست تحقیقات کامل و مطمئنی در مراکز تحقیاتی انجام دهید تا پایداری مالی پروژه ها حاصل شود.در حال حاضر یکی از آسیب هایی که کل کشور را تهدید میکند سو برخی فرهنگ های موجود در جامعه است که می بایست با فرهنگ سازی مناسب این تهدید را به فرصت تبدیل کرد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه اثربخشی بسیجیان در زمینه‌های علمی رو به رشد است، گفت: اگر امروز بسیج دانشجویی از نهضت مسئله محوری حمایت می‌کند به این دلیل است که امروز الگوی حکمرانی در حال تغییر است و این الگو از حاکمیتی به مردمی در حال چرخش است و مطمئنا در این تغییر عرصه علم و فناوری مهم ترین عرصه خواهد بود.

نیک روش گفت: اگر در مجموعه بسیج دانشجویی رویکردهای دانش بنیان مردم پایه برنامه ریزی نشود دچار شکست خواهیم شد.

وی افزود: دفاع از انقلاب روزی در جنگ سخت و مقابله با دشمن در میدان نبرد سخت بود ولی امروز عرصه جنگ نرم است و باید در میدان جنگ نرم به نبرد با دشمن برویم که شما عزیزان افسران خط مقدم این میدان نبرد عظیم هستید.

در این جلسه اعضای اجرایی جشنواره فرهنگی هنری ققنوس و اعضای مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی استان سمنان ضمن ارائه گزارش نکات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/16944
اخبار مرتبط

نظرات شما