تولید روزانه ۱۸هزار ماسک بهداشتی توسط یک تشکل دانشجویی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با شیوع ویروس کرونا در کشور گروه‌های جهادی، تشکل‌های دانشجویی و دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های مختلف به خصوص دانشگاه‌های علوم پزشکی تلاش می‌کنند تا نقشی در ریشه‌کردن این ویروس داشته باشند.

بر همین اساس جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز موفق شده تا روزانه بیش از ۱۸۰۰۰ ماسک کاغذی بهداشتی را تولید و به مردم عرضه کند.

کوروش عزیزی معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز درباره این موضوع  گفته است: با توجه به ورود بیماری تنفسی کرونا ویروس جدید به کشور و ابتلاء برخی از هموطنان، به یک باره نیاز به تجهیزات حفاظتی از جمله ماسک بهداشتی افزایش یافته و ذخیره موجود در بازار کشور، پاسخگوی تقاضای عمومی نبوده است.

وی ادامه داده است: در همین راستا، تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با پیگیری و هماهنگی های صورت گرفته، موفق به احیاء سوله یک کارگاه تولیدی غیر فعال واقع در شهرک صنعتی شیراز شد و با نصب و راه اندازی تجهیزات لازم، شروع به کار تولید ماسک های کاغذی بهداشتی کرد.

بنابر اعلام مسولان مربوطه این ماسک های بهداشتی که در سایزها و کاربردهای متنوع تولید می شوند دارای کیفیت بالا و استانداردهای لازم و مطلوب هستند و در مراکز بهداشتی و داروخانه‌ها توزیع می‌شود.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/16969
اخبار مرتبط

نظرات شما