امیرآبادی:

مهم ترین مسئله، رعایت بهداشت فردی توسط مردم است/تخصیص 50میلیارد تومان به قم برای مبارزه با کرونا

امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به تخصیص 50میلیارد تومان برای مبارزه با بیماری کرونا در قم، گفت: امروز مهم ترین مسئله برای شکست این بیماری رعایت بهداشت فردی توسط مردم است.

احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به بیماری کرونا، اظهار داشت:کارگروه بهداشت و درمان با حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی قم و مسئولین بسیج جامعه پزشکی و مسئولین بهداری سپاه از تهران برگزار شد.
وی ادامه داد: در این کارگروه تصمیمات خوبی گرفته شد و پیشنهاداتی هم ارائه شد که البته قرار شد این پیشنهادات توسط دانشگاه علوم پزشکی بررسی دقیق تر و کارشناسی صورت بگیرد تا عملیاتی شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به بحث بیمارستان صحرایی، گفت: چند نقطه را برای ایجاد بیمارستان صحرایی پیشنهاد داده ایم که قرار است بررسی های لازم صورت بگیرد.
وی اضافه کرد: همچنین با آقای پورمحمدی گفتگویی را انجام دادیم و قرار شد 50میلیارد تومان تخصیص برای قم در نظر گرفته شود علاوه بر آن 60میلیاردی که قبلا داده اند.
امیرآبادی با اشاره به این موضوع که این بودجه برای مبارزه با بیماری کرونا در استان است، خاطرنشان کرد: آنچه که امروز بسیار مهم است رعایت بهداشت فردی توسط مردم است.
وی ابراز داشت: آنچه که امروز در این کارگروه تصمیم گیری شد اگر عملیاتی شود و بسیج جامعه پزشکی در خصوص چادر هایی که در سطح شهر برای درمان و غربالگری برپا کرده است را پیگیری کند هرچه سریعتر این بیماری را از قم ریشه کن خواهیم کرد.


انتهای پیام/
گالری فیلم
http://qomefarda.ir/16977
اخبار مرتبط

نظرات شما