عضو خبرگان رهبری:

همدلی، همراهی و انسجام ملت ایران رمز عبور از مشکلات است / ایثارگری و مجاهد پزشکان و کادر درمانی در تاریخ ثبت خواهد شد

عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که همدلی، همراهی و انسجام ملت ایران رمز عبور از مشکلات است، گفت: ایثارگری و مجاهد پزشکان و کادر درمانی در تاریخ ثبت خواهد شد.

آیت‌الله سید هاشم بطحائی در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در شهر قم و برخی از شهرهای کشور اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد هستیم که این بیماری متأسفانه جان چندین نفر را در کشور گرفته است که نشان می‌دهد باید دقت بیشتری در جامعه صورت بگیرد.

وی ادامه داد: در این روزها ما شاهد این هستیم که این بیماری نه در جامعه بلکه در کل جهان شیوع پیداکرده است که باید توجه همگان بر این موضوع جلب شود.

آیت‌الله بطحائی ابراز داشت: باید همگان ببینند که یک ویروسی که با چشم اصلاً قابل‌مشاهده نیست چه‌کارهایی دارد انجام می‌دهد و چه غوغایی در جهان به راه انداخته است.

وی افزود: عده‌ای که ابایی در برابر گناهان و ... ندارند بدانند که ترس از گناه بسیار بیشتر از ترس از یک ویروس ناچیز و بی‌مقدار است و درواقع این افراد باید به قدرت خداوند پی ببرند.

عضو خبرگان رهبری به همدلی و همراهی با مردم و بیماران در این شرایط خاص اشاره کرد و بیان داشت: همه ملت ایران در هر صنف و شغلی که هستند باید به بیماران و آن دسته از مردمی که به هر دلیلی نمی‌توانند وسایل پیشگیری و مراقبت را تهیه کنند، کمک کنند.

وی تأکید کرد: همدلی، همراهی و انسجام ملت ایران رمز عبور از این مشکلات است که قطعاً مردم ایران عزیز به آن عمل خواهند کرد.

آیت‌الله بطحائی افزود: نباید از مجاهدت‌ها و ایثار پزشکان و پرستاران و همه افرادی که در بیمارستان‌های کشور مشغول به خدمت هستند به‌راحتی گذشت، این عزیزان تمام‌وقت در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند و درواقع ایثار و فداکاری آن‌ها نباید فراموش شود.



انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/17014
اخبار مرتبط

نظرات شما