تمام معابر و اماکن مهم قم یک روزه ضد عفونی می‌شود

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در قالب رزمایش علی بن ابیطالب(ع) با استفاده مطلوب از ظرفیت نیروهای مسلح طی یک روز تمام معابر و اماکن مهم شهر قم از جمله بیمارستان‌ها ضدعفونی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، علی ابرازه در حاشیه آغاز رزمایش گندزدایی شهر مقدس قم در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این رزمایش در راستای مقابله با شیوع کرونا دنبال می‌شود چرا که افزایش تخت و بیمارستان به هر میزانی بدون پیشگیری و جلوگیری از شیوع کرونا هیچ کاربردی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه محوریت این رزمایش همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف است، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی قم مکان‌هایی که برای ضدعفونی شدن در اولویت هستند را مشخص کرده و امروز ماشین‌های گندزدا در این مکان‌ها فعالیت خواهند کرد.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد: در قالب این رزمایش با استفاده مطلوب از ظرفیت نیروهای مسلح طی یک روز تمام معابر و اماکن مهم شهر قم از جمله بیمارستان‌ها ضدعفونی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه روند بستری در بیمارستان‌های قم به دلیل مشکلات تنفسی همچنان صعودی است، گفت: از دیروز تا اکنون در بیمارستان شهید بهشتی نیز پذیرش بیمار می‌شود.

ابرازه با بیان اینکه 830 نفر هم اکنون در بیمارستان‌های قم بستری هستند، اظهار کرد: ۹۰۰ نفر نیز از ۳۰ بهمن تاکنون مرخص شدند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/17180
اخبار مرتبط

نظرات شما