آقای لاریجانی با تعیین نماینده و یا پست اینستاگرامی نمی توان برای مردم قم نمایندگی کرد

این روز ها علی لاریجانی بجای حضور در استان با تعیین نماینده در قم و انتشار پست در اینستاگرام وظایف نمایندگی خود را انجام می دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بیش از دوهفته است که مردم قم درگیر بیماری کرونا هستند بیماری که از چین وارد کشور شد و اولین تست مبتلا به بیماری کرونا در قم مثبت اعلام شد. اما در این مدت برخی مسئولین کشوری با سفر به قم پیگیر وضعیت قم در مقابله با این بیماری بودند و برخی هم با تعیین نماینده برای خود در استان بصورت 24ساعته جویای وضعیت قم هستند.
در این وضعیت که تمام کشور درگیر مقابله با بیماری کرونا  است شاید مردم از برخی مسئولین استانی انتظارات بیشتری داشته باشند چرا که همین مسئولین در روزهای عادی سال دربین مردم برای سخنرانی، افتتاح پروژه ها و بسیاری از موارد دیگر حاضر می شوند اما امروز که نیاز آنها بیشتر از قبل احساس می شود مانند گمشده ای هستند که پیدا کردن آنها بسیار سخت است.
 آقایان ذوالنوری و امیرآبادی که نمایندگان استان قم در مجلس هستند، هر کدام به نوعی در این روزهای سخت در کنار مردم قم حاضرند و با حضور در جلسات ، پیگیری ها و بازدید های شبانه روزی پیگیر حل مشکلات مردم هستند اما اثری از آقای لاریجانی که هنوز نماینده مردم قم در مجلس است و چند دوره مجوز حضور در مجلس را از مردم قم دریافت کرده، نیست.
البته طبق خبری که سایت شفقنا منتشر کرده است آقای لاریجانی روز 14اسفند ماه در تماس تلفنی با استاندار قم جویای وضعیت شهر بوده و بر تسریع اجرای فاز جدید مدیریت کرونا  تاکید کرده است؛ همچنین خبرگزاری مهر هم در خبری پست اینستاگرامی آقای لاریجانی را که در تقدیر از مردم قم برای مقابله با ویروس کرونا منتشر شده است را در سایت خود با تیتر« لاریجانی از همت و امیدملت ایران در مقابله با شیوع کرونا تقدیر کرد» منتشر کرده است.
از طرفی روز جمعه خبری در خبرگزاری ایلنا منتشر شده که وزیر بهداشت، کریم همتی را به عنوان نماینده خود و رئیس مجلس در قم تعیین کرده است. حال این سوال پیش می آید که آقای لاریجانی آیا می توانید با تعیین نماینده برای خود در استان جویای وضعیت مردم باشید؟آیا می توانید با تعیین نماینده بار نمایندگی مردم قم را از دوش خود بردارید؟
آقای لاریجانی کاش مانند آن روزهایی که نزدیک انتخابات بود و شما در استان برای سخنرانی و افتتاح پروژه ها حاضر می شدید امروز هم در قم حاضر بودید و وظایف نمایندگی خود را انجام می دادید تا چهره خوبی از خود در استان بجا بگذارید.
البته باید به این مسئله هم اشاره کرد که گوشه ای از وظایف شما را  دکتر زاکانی نماینده آینده مردم قم در مجلس به دوش گرفته و پیگیر آنها است.
در هر صورت انشالله این مشکلات هم به زودی با پیگیری مسئولین و همت بالای پزشکان و پرستاران و رعایت موارد بهداشتی توسط مردم هر چه سریعتر از قم و کشور ریشه کن خواهد شد.


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/17205
اخبار مرتبط

نظرات شما