رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش

راه اندازی بیمارستان سیار شهید هجرتی در منطقه پردیسان قم

موذنی گفت: بیمارستان سیار شهید هجرتی در ورزشگاه خانه مهندس (شهید سلیمانی) منطقه پردیسان قم راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بهزاد موذنی رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش گفت: با توجه به درخواست مرکز مبارزه با بیماری کرونا و دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش در منطقه پردیسان قم مستقر شدیم و بیمارستان سیار شهید هجرتی در ورزشگاه خانه مهندس (شهید سلیمانی) راه‌اندازی شد.

موذنی تصریح کرد: بیمارستان سیار شهید هجرتی ظرفیت ۵۰ تخت را دارد که علاوه بر اقدامات درمانی موضوع آموزش بهداشت و پیشگیری انجام می‌شود.

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش افزود: به شهر قم آمدیم تا براساس نیاز وزارت بهداشت اقدامات درمانی بیماران را انجام داده و موثر باشیم.

موذنی عنوان کرد: روانشناسان در این مکان حضور پیدا کرده تا استرس را از بیماران دور کنند و مراقبت‌های بیشتر از بیماران نیز در این بیمارستان مورد تاکید است.

وی گفت: با توجه به اینکه این بیمارستان ظرفیت ۵۰ تخت را دارد، بیماران ابتدا معاینه و سپس جداسازی شده و آزمایش‌های اولیه انجام می‌شود.

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش یادآورشد براساس آزمایش‌های انجام شده مشخص می‌شود که بیمار دچار کرونا است و یا خیر، براساس معاینات بالینی بیماران را تحت نظر قرار می‌دهیم و آقایان و بانوان در بخش‌های جداگانه بستری می‌شوند.


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/17231
اخبار مرتبط

نظرات شما