دادستان عمومی و انقلاب قم مطرح کرد:

برخورد جدی با برهم زنندگان آرامش عمومی جامعه

دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: با توجه به اینکه آرامش روانی جامعه خط قرمز ماست، نمی‌گذاریم افرادی با سوءاستفاده از شیوع کرونا آرامش اذهان عمومی را بر هم بزنند و برخورد جدی با این افراد خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام والمسلمین حسن غریب در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که پیش از ظهر امروز در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اذعان به اینکه دستگاه قضائی با هر اقدامی که آرامش روانی جامعه را در شرایط امروز خدشه‌دار کند با جدیت برخورد می‌کنیم اظهار کرد: آرامش روانی جامعه خط قرمز ماست و نمی‌گذاریم افرادی با سوءاستفاده از شیوع کرونا آرامش اذهان عمومی را بر هم بزنند.

وی با تاکید بر اینکه آمار و اطلاعات‌ در خصوص شیوع بیماری و مبتلایان باید از طریق مبادی رسمی اعلام شود تصریح کرد: در صورتی که در اعلام هرگونه خبر و گزارش در خصوص شیوع کرونا ویروش به عنوان مصداق نشر اکاذیب منتشر شده و آرامش جامعه را برهم بزند به صورت قانونی برخورد صورت خواهد گرفت.

دادستان قم با اشاره به تصاویر و ویدیوهایی که در روزهای گذشته در فضای مجازی منجر به تشویش اذهان عمومی در خصوص وضعیت قم شده است خاطرنشان کرد: فردی که اقدام موهن لیس‌زدن زدن ضریح مطهر حرم حضرت معصومه(س) کرده بود بلافاصله پس از انتشار فیلم در فضای مجازی دستگیر شد.

وی ادامه داد: همچنین یک پرستار در فضای مجازی اقدام به انتشار آمارهای خلاف واقع از متوفیان مربوط به کرونا کرده بود که آرامش جامعه را بر هم زده بود که بازداشت شد.

غریب همچنین به دستگیری منتشرکننده کلیپ از غسالخانه بهشت معصومه اشاره کرد و افزود: این منتشر کننده این کلیپ نیز پس از دو ساعت از انتشار آن دستگیر شد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/17301
اخبار مرتبط

نظرات شما