خانه‌موزه شهید شفیعی به زودی راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه خانه شهید شفیعی نیز خریداری شده و در حال آماده سازی است، گفت: این شهید جزو شهدای شاخص کشور هستند که بعد از 20 سال بدن ایشان سالم از زیر خاک بیرون آورده شد و به زودی تلاش داریم خانه موزه این شهید را نیز افتتاح کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ابوالقاسم مقیمی با بیان اینکه شهرداری در حوزه فرهنگی و گردشگری اقدامات خاصی را پیگیری می‌کند که راه‌اندازی خانه‌موزه‌ها است، اظهار کرد: در گام اول خانه امام راحل(ره)، بخشی از آن را که بلااستفاده بوده را تبدیل به نمایشگاه دائمی کردیم که در آن از تکنولوژی واقعیت افزوده استفاده شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه از بهمن‌ماه سال گذشته روزانه بیش از 400 نفر از این نمایشگاه بازدید کردند، خاطرنشان کرد: خانه موزه شهیدان زین‌الدین نیز بهسازی شده و ساختمان به شکل زمان حیات شهید زین‌الدین بازسازی شده و محتوای لازم برای کار فرهنگی در آن در حال آماده‌سازی است.

مقیمی بیان کرد: این مرکز یک نمونه شاخص و الگو برای تمام کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه خانه شهید شفیعی نیز خریداری شده و در حال آماده سازی است، گفت: این شهید جزو شهدای شاخص کشور هستند که بعد از 20 سال بدن ایشان سالم از زیر خاک بیرون آورده شد و به زودی تلاش داریم خانه موزه این شهید را نیز افتتاح کنیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم اظهار کرد: خانه موزه آیت‌الله بهاء‌الدینی، علامه طباطبایی و… را هم تلاش داریم راه‌اندازی کنیم تا هویت شهری برای شهروندان بیش از پیش ایجاد شود.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/17303
اخبار مرتبط

نظرات شما