فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم مطرح کرد:

برپایی بیمارستان سیار سپاه در مجتمع یاوران مهدی / ارائه سبد حمایتی کالا به نیازمندان

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم از ارائه سبد حمایتی کالا به نیازمندانی که در این روز درآمدی از مشاغل خود کسب نکرده اند خبر داد و گفت: بیمارستان سیار سپاه در مجتمع یاوران مهدی دایر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار سید محمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه قم امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم که در سالن کرامت استانداری برگزار شد با اشاره به ایجاد بیمارستان سیار سپاه در مجتمع یاوران مهدی، اظهار داشت: برای این بیمارستان سیار فعلاً از سوی بیمارستان‌های استان 19نفر معرفی شده اند.
وی ادامه داد: از سوی بسیج جامعه پزشکی کانکس هایی در برخی مناطق شهر مستقر شده است که ظرف این چند روز بیش از 5هزار نفر را ویزیت کرده اند و این کانکس ها میزان مراجعات به بیمارستان ها را کمتر کرده است.
فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم با اشاره به راه اندازی خط تولید ماسک با 40چرخ در قم ، گفت: هر روز به طور مرتب ضدعفونی و استریل این چرخ ها صورت می گیرد و بنا داریم یک چرخ تمام اتوماتیک هم به این چرخه اضافه کنیم.
وی خاطرنشان کرد: ماسک های تولید شده در این کارگاه معمولی است، عنوان کرد: بنا داریم بخش زیادی از این ماسک ها را بصورت رایگان در اختیار مردم قرار دهیم.
سردار شاهچراغی با اشاره به طرح بسیج ملی ، گفت: در این طرح 4 تیم مراقبت، سالم سازی محیط، بسیج ادارات و شرکت ها و تیم کنترل مبادی شهر از سوی بسیج و سپاه در حال فعالیت است.
وی ادامه داد: تاکنون 100نفر از طلاب و 50نفر از فرهنگیان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی آموزش های لازم را دیده اند تا در فعالیت های مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی کمک کنند.
فرمانده سپاه قم با اشاره به اینکه در تامین نیروی انسانی باید جدول مورد نیاز نیروی انسانی مشخص باشد، گفت: پیش بینی شده است تعدادی سبد کالا برای کسانی که در بحث کرونا مشاغل آن ها آسیب دیده است و درآمد آنها کاهش یافته و یا قطع شده است، داده شود.



انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/17348
اخبار مرتبط

نظرات شما