آغاز محافل جشنواره شعر فجر از کنار مزار قیصر امین‌پور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،
 

در این برنامه که از کنار مزار زنده‌یاد قیصر امین‌پور آغاز می‌شود، علاوه بر محسن جوادی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهمن ساکی دبیر علمی دوره سیزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر، محمدعلی بهمنی، پرویز بیگی حبیب‌آبادی، عبدالجبار کاکایی، اسماعیل امینی، علیرضا قزوه، محمود اکرامی‌فر و محمدکاظم کاظمی و جواد محقق به عنوان دبیران ادوار پیشین حضور خواهند داشت.

در ادامه، از ساعت ۱۵ محفلی در تالار قیصر امین‌پور برپا می‌شود که دبیران ادوار گذشته این رویداد ادبی و شاعران استانی به شعرخوانی می‌پردازند.
سیزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر با برگزاری محافل دیگری در شهرهای کشورمان ادامه خواهد یافت و در نیمه بهمن‌ماه با معرفی برگزیدگان در سه بخش: شعر بزرگسال، شعر کودک و نوجوان و درباره شعر به کار خود پایان می‌دهد.

 

در آستانه برگزاری افتتاحیه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر، پوستر رسمی این رویداد ادبی رونمایی شد.

در طراحی این پوستر از مرغ بسم‌الله که تلفیقی از هنر ایرانی و اسلامی است استفاده شده است. در کنار این نماد، از طرح اسلیمی جشنواره شعر فجر نیز در تاج مرغ و پس‌زمینه بهره گرفته شده.
طراح این پوستر، سلمان رییس‌عبداللهی گرافیست نام‌آشنای کشور است.

یادآور می‌شود، دوازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر، سال گذشته کار خود را از شهر کرمانشاه آغاز کرد و پس از برگزاری محافلی در اقصی نقاط کشور، ششم اسفندماه در شهر تبریز (پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸) به کار خود پایان داد.


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/1744
اخبار مرتبط

نظرات شما