سخنگوی اورژانس قم:

امسال هیچ مصدوم بد حال در چهارشنبه سوری نداشتیم/مردم به هشدارها توجه کردند

سخنگوی اورژانس قم با اشاره به اینکه اکثر شهروندان امسال به هشدارها در مسئله چهارشنبه سوری توجه کردند، گفت: امسال عده ای در برخی از مناطق شهر به هشدارها هیچ توجهی نکرده و بازهم اقدام به آتش بازی کردند اما خوشبختانه هیچ مصدوم بدحالی نداشتیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آخرین شب چهارشنبه سال همواره با نام چهارشنبه سوری شناخته می شود چهارشنبه ای که متاسفانه سالهاست به جای چهارشنبه سوری چهارشنبه سوزی شده است.
از همین رو مهدی فراهانی سخنگوی اورژانس قم در گفتگو با خبرنگار
قم فردا با اشاره به چهارشنبه سوری امسال، اظهار داشت: امسال مراجعه به بیمارستان ها بسیار کم بود و چند نفری هم که طبق آمار به برخی بیمارستان ها مراجعه کرده بودند بصورت سرپایی درمان و مرخص شده اند.
وی ادامه داد: تاکنون هیچ مورد مصدومیت شدید و حاد که مانند سال های گذشته دچار نقص عضو، سوختگی و یا مشکلات دیگر شوند نداشتیم و به اورژانس هیچ ماموریتی با این عنوان اعلام نشد.
سخنگوی اورژانس قم خاطرنشان کرد: البته این مراسم چهارشنبه سوری در برخی مناطق توسط عده ای از افراد با توجه به تمام هشدارها برگزار شد ولی خوشبختانه در همین موارد اندک هم ملاحظات انجام شده و مصدومیت خاصی نداشتیم.
وی اضافه کرد: با توجه به تمام هشدارهای داده شده بر اساس درگیر بودن شهر با بیماری کرونا اما عده ای به این مسائل توجه نکردند و بازهم اقدام به برپایی آتش و ترقه بازی کردند اما آسیب های جدی رخ نداده است.


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/17532
اخبار مرتبط

نظرات شما