فراخوان درس سردار/ مکتب سردار سلیمانی وارد کتاب‌های درسی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،عباس مطهری رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس درباره فراخوان درس سردار اظهار کرد: پیرو فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه سردار شهید سلیمانی یک مکتب و یک مدرسه درس‌آموز است، جلساتی با مسؤولان سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی برگزار شد و مقرر شد یک فراخوانی را خطاب به فرهنگیان و معلمان کشور ارسال کنیم.

وی ادامه داد: این فراخوان در 3 محور است تا پیشنهادات در مقاطع مختلف تحصیلی برای گنجاندن محتوای ناظر به مکتب شهید سلیمانی، ارائه شود.

مطهری با بیان اینکه اطلاعات و نحوه ثبت‌نام از طریق پایگاه اطاع‌رسانی جشنواره علمی و پژوهشی بسیج فرهنگیان انجام می‌شود، افزود: علاقه‌مندان تا پایان فروردین سال آینده مهلت دارند که آثار را ارسال کنند و آثار برگزیده به معاونت پژوهش وزارت آموزش و پرورش داده می‌شود تا در کتاب‌های درسی وارد شود.

وی با بیان اینکه به آثار برگزیده جوایزی اهدا می‌شود، اضافه کرد: همچنین از معلمان و مدیران مدارس دعوت می‌کنیم تا اقدامات ابتکاری و نوآورانه خود را در زمان شهادت سردار سلیمانی برای ثبت در تاریخ و ثبت تجارب برای ما ارسال کنند.

این فراخوان در دو بخ شامل متن کوتاه متناسب با مقطع و کتاب پیشنهادی ( شرکت کننده با پیشنهاد مقطع و کتاب متن پیشنهادی خود را ارسال نماید) و طراحی گرافیک مناسب جهت درج در صفحات کتاب پیشنهادی انجام می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به پایگاه اطاع‌رسانی جشنواره علمی و پژوهشی بسیج فرهنگیان مراجعه کنید.

به گزارش فارس، برخی مخاطبان این خبرگزاری در سامانه فارس من با ثبت پویشی با نام «زندگی و رشادت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی در کتاب‌های دانش آموزان گنجانده شود»، خواستار پیگیری این موضوع شدند. 




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/17569
اخبار مرتبط

نظرات شما