/ عکس

مسئول هیئت خامس آل عبا در قم:

ثواب خدمت به خلق کمتر از محفل عزاداری نیست/ تا زمانی که هیئت تعطیل است شهر را ضدعفونی می‌کنیم

بخشی مسئول هیئت خامس آل عبا ضمن دعوت از هیئت‌های مذهبی قم برای ضدعفونی کردن محله‌های قم گفت: اگر هیئت‌های هر محله و محله خود را ضدعفونی کنند در شکست ویروس کرونا موفق خواهیم بود، ثواب خدمت به مردم در شرایط این‌چنینی کمتر از عزاداری برای اهل‌بیت نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بیش از دو یک ماه است جهان درگیر ویروس کرونا است  این ویروس زندگی همه انسان ها را تحت الشعاع قرار داده اما گاهی از دل همین سختی ها زیبایی هایی به چشم می خورد که همیشه در تاریخ خواهد ماند.

بنا بر تصمیم مسئولان کشوری و استان قم هر گونه تجمع و برگزاری مراسم های جمعی تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند هیئت های مذهبی نیز از این امر مستثنی نیستند و برای تمکین از قانون مراسمات عمومی هیئت های مذهبی در قم تعطیل شده است.

 هیئت محفل خامس آل عبا   یکی از هیئت های مذهبی قم است که نوکری اهل بیت را تنها در عزاداری و مراسمات مذهبی خلاصه نمی کند و در این برهه که مراسمات تعطیل شده در یک  حرکت فرهنگی و انسانی در این روزها اقدام به ضدعفونی محله های کمتر برخوردار قم می کند تا اینگونه با خدمت به خلق نوکری اهل بیت را نیز به جا آورده باشند.

محسن بخشی مسئول هیئت محفل خامس آل عبا در گفتگو با خبرنگار قم فردا، اظهار کرد: بعد از اعلام مسئولان در خصوص شیوع ویروس کرونا مراسمات هیئت را تعطیل کردیم بعد از تعطیلی هیئت به دلیل ویروس کرونا پیش خودمان گفتیم اگر قرار بر رضایت خدا و اهل بیت(ع) باشد یکی از کارهای که این رضایت را جلب خواهد کرد خدمت به خلق است.

بخشی خاطرنشان کرد: در این برهه که شهر درگیر بیماری کرونا است بهترین خدمت به خلق کمک به ریشه کنی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است به همین دلیل تصمیم به ضدعفونی کردن محله های  نیروگاه تا حد توان گرفتیم و تا زمانی که بحث ویروس کرونا مطرح است کوچه و خیابان های این محله ها را ضدعفونی می کنیم.

مسئول هیئت تصریح کرد: تمام هزینه این فعالیت از سوی خیرین تأمین شده است اگر دست به دست هم دهیم این ویروس هم ریشه کن خواهد شد باید مانند دوران 8 سال دفاع مقدس مردم در کنار هم باشند نباید منتظر باشیم ببینیم مسئولان و دولت چه کاری انجام می دهد اگر مردم با هم متحد باشند می توانند این بیماری را شکست دهند.

بخشی تأکید کرد: به همه هیئت های مذهبی قم پیشنهاد می کنم پای کار بیایند اگر هیئت های هر محله پای کار بیایید و محله خود را ضدعفونی کنند در شکست ویروس کرونا بسیار موفق خواهیم بود.

وی گفت: شک نکنید ثواب خدمت به مردم در شرایط این چنینی کمتر از عزاداری برای اهل بیت نیست امام حسین(ع) برای خدمت به خلق قیام کرده خدمت به مردم برای پشت سر گذاشتن بحران کرونا صددرصد رضایت اهل بیت را به دنبال خواهد داشت.


انتهای پیام/170
http://qomefarda.ir/17621
اخبار مرتبط

نظرات شما