خیزش حزب‌الله لبنان در خیابان‌های قم برای مقابله با کرونا+ تصویر/فیلم

نیروهای حزب الله و شباب المقاومه در خیابان های قم و در حال ضدعفونی معابر و سطح شهر قم برای کنترل شیوع ویروس کرونا هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  اواخر سال 98 ایران چندین میلیون ماسک را از انگلیس خریداری کرده بود اما به دلیل تحریم‌ها این کشور ماسک‌ها را به ما تحویل نداد همچنین یک رسانه انگلیسی نوشته آمریکا در هفته جاری پیامی صریح به ایران فرستاده و گفته است که شیوع ویروس کرونای جدید، تهران را از تحریم‌های اقتصادی واشنگتن نجات نخواهد داد.

در شرایط سخت و بحرانی است که یک ملت می تواند دوست و دشمن خود را بهتر بشناسد در شرایطی که کشورهای غربی ایران را تحریم کردند این روزها شاهد حضور نیروهای حزب الله و شباب المقاومه در خیابان های قم و در حال ضدعفونی معابر و سطح شهر قم هستیم که نشان از تلاش های سردار حاج قاسم سلیمانی در ایجاد اتحاد بین کشورهای مسلمان منطقه است.

در روزهایی که مدعیان حقوق بشر در شرایط سخت شیوع کرونا در جهان مردم ایران را تحریم کرده اند سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان به نیروی های حاضر در ایران دستور کمک به مردم ایران برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را صادر کرد.
شیخ معین دقیق نماینده حزب الله لبنان بیان داشت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان پیرامون کرونا در ایران سخنانی داشته اند که بخشی از آن بدین شرح است:

جمهوری اسلامی ایران قلب جبهه مقاومت و قلب جهان اسلام است، هرکس با هر توانی وظیفه دارد از این قلب حفاظت کند.

حزب الله لبنان برای نابودی ویروس کرونا در کشور لبنان تمام تلاش خود را کرده و خواهد کرد اما جوانان حزب الله لبنان مستقر در ایران به میدان بیایند و در کنار نیروهای جهادی این کشور از تمام توان و امکانات خود برای مقابله و نابودی این ویروس بهره بگیرند و از هیچ تلاشی فرو گذار نباشد.



انتهای پیام/170
گالری عکس
گالری فیلم
http://qomefarda.ir/17653
اخبار مرتبط

نظرات شما