برای مقابله با دشمن باید به سلاح علمی و تفکر بسیجی مسلح باشیم

فرمانده بسیج کارکنان وزارت علوم گفت: اگر مقابله در ما با دشمن تا بن دندان مسلح علمی و تاکتیکی و توام با تفکر بسیجی و جهادی نباشیم، قطعا این جنگ محکوم به شکست خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حسین نصیرزاده فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فناوری-دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در اولین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی نهضت بصیرت افزایی گفت: ما در گذشته طبق ابلاغ برنامه هر سال نشست های بصیرتی را هم در اکثریت رده ها داشتیم اما سلسله وار و تخصصی از بعد علمی نبود.

وی در ادامه این نشست که با حضور با حضور فرماندهان، اعضای شورای فرماندهی و اعضای تیم عملیات روانی حوزه ها و پایگاههای بسیج کارکنان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی برگزار شد، افزود: به همین جهت بناست این سلسه نشست‌ها به صورت چرخشی در دانشگاهها ابتدا برای آموزش تخصصی فرماندهان، اعضای شورای فرماندهی و اعضای تیم های عملیات روانی بسیج کارکنان دانشگاهها برگزار شود و سپس همین سبک نشست ها را با نظارت مستقیم قرارگاه تاکتیکی مقابله با جنگ نرم در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی برای واکسینه نمودن عموم جامعه دانشگاهی اعم از کارکنان،اساتید و دانشجویان برگزار کنیم.

وی ادامه داد: هدف عمده ما رفع دغدغه های مقام معظم رهبری در عرصه مقابله با جنگ نرم استکبار جهانی و واکسینه نمودن جامعه دانشگاهی در مقابل این تهاجمات بی امان و زهر آلود است.

نصیرزاده یاداور شد: امروز با حجم بی سابقه ای از تهاجم نرم، عملیات روانی، شبهه پراکنی، پمپاژ نا امیدی در جامعه و القا شکست جمهوری اسلامی مواجهیم، البته در سایه بی تدبیری برخی مدیران غیر انقلابی و غرب زده و بی بصیرتی عوام.

فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم افزود: دشمن گفته نباید گذاشت جمهوری اسلامی ایران چهل سالگی انقلابش را جشن بگیرد که به حول قوه الهی و به کوری دشمنان همه با هم این پیروزی را قدردان بوده و جشن خواهیم گرفت.

وی خطاب به حاضرین افزود: تک تک شما بسیجیان در خط مقدم این جنگ هستید و اگر مقابله در ما با دشمن تا بن دندان مسلح علمی و تاکتیکی و توام با تفکر بسیجی و جهادی نباشیم، قطعا این جنگ محکوم به شکست خواهد بود.

نصیرزاده تاکید کرد: در زمان جنگ نرم تمام کشور خط مقدم است و فعالیتهای بسیج به عنوان یک واحد عمل کننده جنگ نرم محسوب می شود،بسیج یعنی حرکت جهادی توام با تفکر انقلابی با کمترین امکانات.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/1771
اخبار مرتبط

نظرات شما