سردار جوانی در گفتگو با قم فردا به مناسبت روز پاسدار:

سپاه سد محکمی در برابر توطئه ها، هجمه ها و تخریب های آمریکا است

سردار جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه افتخار بزرگی است که روزتولد امام حسین(ع) روز پاسدار نامگذاری شده است، اظهار داشت: سپاه مانند سد محکمی در برابر توطئه ها، نقشه ها، هجمه ها و تخریب های آمریکا ایستاده است.

سردار یدالله جوانی ، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار قم فردا به مناسبت روز پاسدار ضمن تبریک روز تولد امام حسین(ع) و روز پاسدار، اظهار داشت: این روز بزرگ را به مردم ایران و پاسداران تبریک می گوییم و این افتخار بزرگی است که روز پاسدار در روز تولد امام سوم ما قرار دارد.
وی ادامه داد:سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) بزرگترین پاسدار در اسلام است و ما پاسداران هم به تاسی از این امام در پاسداری از اسلام و انقلاب تلاش می کنیم.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به علت دشمنی آمریکا با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: در چهار دهه ای که از عمر انقلاب می گذرد سپاه پاسداران نقش موثری در خنثی کردن توطئه ها و نقشه های شوم آمریکا و هم پیمانانش در اروپا و منطقه داشته است.
وی اضافه کرد: امروز خود آمریکایی ها اذعان دارند که سپاه عامل شکست آنها در کشورهای منطقه و سرزمین های اشغالی است.
سردار جوانی با اشاره به برخی توطئه های دشمنان در داخل کشور، بیان داشت: در این سال ها با نفوذی که آمریکا در داخل پیدا کرده بود امیدوار بود که امنیت داخل را برهم بزند اما بازهم سپاه توطئه های آمریکا در داخل را مانند فتنه سال 88 شناسایی و از بین برد.
وی خاطرنشان کرد: آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال شکست و از بین بردن انقلاب اسلامی بوده است چرا که روز به روز انقلاب اسلامی در کل جهان اثرات خاصی را می گذارد و در تمام کشورها نفوذ پیدا کرده است.
این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه امروز سپاه در حال تبدیل شدن به یک قدرت بین المللی است، عنوان داشت: امروز جمهوری اسلامی از نظر قدرت دفاعی، امنیتی و موشکی در موقعیت ممتازی قرار دارد که سپاه پاسداران در این مسئله سهم بالایی دارد.
وی تاکید کرد: وقتی دشمنان در هر عرصه ای که وارد می شوند سپاه را در مقابل خود می بینند تلاش می کنند از هر راهی با توطئه و یا تخریب و یا تضعیف، سپاه پاسداران را از سر راه  بردارند تا به اهداف شوم خود برسند.
سردار جوانی در خاتمه افزود: آمریکا برای از بین بردن سپاه؛ علیه سپاه جوسازی ها و هجمه هایی انجام می دهد تا شاید بتواند پشتوانه های مردمی سپاه را دچار سایش کند و یک نوع بدبینی در جامعه  نسبت به سپاه ایجاد کند؛ چرا که آنها سپاه را عامل ناکامی های خود ارزیابی می کنند.

انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/17761
اخبار مرتبط

نظرات شما