دانلود برترین برنامه‌ها برای برقراری ارتباط و ارسال پیام

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. در این لیست برنامه‌هایی قرار گرفته شده تا افراد بتوانند با استفاده از آن‌ها از چند روز قبل اطلاع کامل از آب و هوا داشته باشند.

 دانلود نسخه WhatsApp Messenger 2.20.73 - برنامه مسنجر واتس‌اپ

پیام رسان WhatsApp Messenger یکی از بهترین نرم افزار های مسنجر برای تماس صوتی رایگان، ارسال و دریافت تصویر، متن و پیام صوتی است که برای سیستم عامل های ویندوز، آیفون و اندروید عرضه شده است. توسط واتس اپ می‌توانید از هر کجای دنیا که هستید تنها با اتصال به شبکه اینترنت برای دوستان خود پیام صوتی، تصویری و پیام متنی ارسال کنید.
 

دانلود Signal Private Messenger - پیام‌رسان امن برای گفت‌وگو

یکی از بهترین و امن‌ترین پیام‌‎رسان‌های حال حاضر در دنیای فناوری، Signal Private Messenger است که می‌توان گفت با وجود این که مانند برنامه‌ای مثل واتس اپ معروف نیست، بسیار کارآمد است. از ویژگی‌های این پیام‌رسان می‌توان به رمزگذلری پیشرفته مدرن اشاره کرد که همه مکالمات شما را ایمن نگه می‌دارد.
Weather YoWindow 

دانلود Discord 10.5.1 - برنامه پیام رسان گیمر‌ها
برنامه دیسکورد اپلیکیشنی اختصاصی برای ایجاد ارتباطات بین علاقه‌مندان دنیای بازی است. بازیکنان و گیمرها از طریق این برنامه می‌توانند به صورت همزمان بازی کنند و با یکدیگر صحبت کنند.
این برنامه همچنین امکان ایجاد تماس‌های صوتی، ارسال پیام صوتی و ارسال پیام متنی را می‌دهد. کاربران اپلیکیشن قادرند زمان آنلاین بودن خود را به نمایش بگذارند تا دیگر دوستانشان از زمان فعالیت آن‌ها با خبر شوند.

دانلود بلومیل Email Blue Mail - Email Mailbox v1.9.7.31 برنامه ایمیل


دانلود Yahoo! Mail 6.4.1 - برنامه رسمی سرویس یاهو میل

با استفاده از نرم‌افزار رسمی Yahoo Mail می‌توانید در سریع‌ترین زمان به ایمیل‌های خود دسترسی پیدا کنید. با نرم افزار شرکت یاهو می‌توانید به صورت همزمان وارد چند حساب کاربری شوید. با داشتن این برنامه بر روی گوشی هوشمند خود می‌توانید حساب‌های یاهوی خود را به نرم افزار متصل کرده و از امکانات این سرویس بهره‌ی کامل را ببرید.

این برنامه به کاربران خود اجازه می‌دهد تا به راحت‌ترین روش ارتباطات خود از طریق ایمیل را برقرار کنند . به سادگی ایجاد حساب کنند.

دانلود 5.20.0 Yahoo Mail؛ دسترسی سریع به سرویس ایمیل یاهو

دانلود Google Gmail 2020.02.02 - برنامه رسمی جیمیل

با استفاده از نرم افزار رسمی Gmail می توانید بدون مشکل در سریع ترین زمان به صندوق نامه های الکترونیکی جیمل دسترسی پیدا کنید. در برخی مواقع ممکن است بر اساس مشکلاتی که در مرورگر های گوشی های هوشمند وجود دارد، دسترسی به صندوق نامه های الکترونیکی مختل شود. 

از ویژگی های ارزشمند این نرم افزار می توان ورود با چند حساب کاربری، مشاهده و ذخیره فایل های پیوست و ارسال نامه الکترونیکی نام برد.
 
دانلود جیمیل- Gmail برای اندروید و ios ؛ دسترسی سریع به سرویس پست الکترونیک گوگل
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود برنامه Agent: chat & video calls 8.4 - برنامه تماس تصویری رایگان

برنامه Agent: chat & video calls از نرم‌افزارهای جدید برای برقراری تماس بین افراد است. کاربران با استفاده از این برنامه قادرند در سریع‌ترین زمان ممکن با دوستان خود در ارتباط باشند.

از قابلیت‌های اصلی این برنامه می‌توان به پیام رایگان، امکان برقراری تماس از گوشی و کامپیوتر و پشتیبانی از سرویس‌های پیام‌رسان دیگر اشاره کرد.

دانلود برنامه Agent: chat & video calls 8.4 - برنامه تماس تصویری رایگان
 



انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/17827
اخبار مرتبط

نظرات شما