دانلود برترین ابزارهای لازم برای گوشی‌های هوشمند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،

این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. در این لیست برنامه‌هایی قرار گرفته شده تا افراد بتوانند با استفاده از آن‌ها از چند روز قبل اطلاع کامل از آب و هوا داشته باشند.

 

دانلود Swiftly switch – Pro 3.5.0.8 نرم افزار دسترسی سریع به برنامه‌ها

اگر تعداد زیادی نرم افزار روی  گوشی خود دارید یا به طور همزمان با چندین نرم افزار کار میکنید یا نمیخواهید برای رفتن به برنامه دیگر از برنامه قبلی خارج شوید و نیز برای دسترسی سریع به برنامه های پرکاربرد؛ توصیه ما این است حتما نرم افزار Swiftly switch – Pro را نصب کنید. با نرم افزار Swiftly switch – Pro برای داشتن تمام قابلیت های فوق کافی است گوشه تصویر خود را لمس کنید.

دانلود Swiftly switch – Pro  – سوییچ سریع بین اپلیکیشن ها اندروید

دانلود Text Analyzer Pro 7.3.0 – برنامه آنالیز حرفه‌ای متن

برنامه Text Analyzer Pro به راحتی می‌تواند با به دست آوردن تعداد کلمات یک متن به شما کمک کند که بدانید باید چقدر زمان برای خواندن آن صرف کنید. این برنامه توسط Graspery ساخته شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. 

از ویژگی‌های بسیار خوب آن می‌توان به تهیه عکس از متون و تجزیه و تحلیل آن ها با سرعتی بسیار بالا و آنالیز در زمان واقعی بدون هیچ گونه خطایی اشاره کرد.

دانلود Yahoo Weather 1.20.4 - برنامه پیش بینی آب و هوا یاهو


دانلود Gboard 9.0.14.29 - کیبورد شرکت گوگل

نرم افزار Google Keyboard بهترین نرم افزار کیبورد برای گوشی‌های هوشمند است. همانطور که از نامش پیداست، این نرم افزار توسط شرکت گوگل ساخته شده و توانسته لقب قدرتمندترین کیبورد را از آن خود کند.

دانلود  Gboard برای اندروید و Ios؛ کیبورد گوگل به همراه مترجم آنلاین

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود USB Audio Player PRO 5.4.1 برنامه پخش کننده صوتی USB اندروید

به وسیله نرم افزار USB Audio Player PRO می توانید فایل های صوتی موجود در فلش خود که به واسطه کابل OTG به گوشی تان متصل شده را اجرا کنید. این پلیر قدرتمند که سرعت قابل قبولی دارد، می تواند تمامی فایل های صوتی ها را با بالاترین کیفیت ممکن اجرا کند.


دانلود Gentle Wakeup Pro Alarm Clock v4.8.2 نرم افزار آلارم برای اندروید

بازی Gentle Wakeup Pro Alarm Clock یکی از نرم افزارهای بسیار پر کاربرد در دستگاه‌های اندرویدی است که کاربر به وسیله آن می‌تواند به راحتی از خواب بیدار شود. در این نرم افزار کاربر می‌تواند گوشی خود را به یک شبیه ساز طلوع آفتاب تبدیل کند که کاربر را با نور طبیعی خورشید از خواب بیدار می‌کند. کاربر به کمک این برنامه کنترل کاملی بر روی خواب خود خواهد داشت و می‌تواند در طول گزارشی دقیق از وضعیت خواب کاربر را به وی اعلام کند.

دانلود Gentle Wakeup Pro Alarm Clock v4.8.2 نرم افزار آلارم برای اندروید


دانلود Dumpster Image & Video Restore Premium 2.33.348.3e64 بازیابی عکس و فیلم اندروید

پس از این که شما فایلی را حذف کنید، یک نسخه از آن در این نرم افزار باقی می‌ماند و در صورت نیاز دوباره به آن فایل، می‌توانید با مراجعه به نرم افزار Dumpster Premium آن را بازیابی کنید. این نرم افزار با بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود، عنوان محبوب‌تربن نرم افزار در ز مینه بازیابی اطلاعات را بدست آورده و در گوگل پلی نمره عالی ۴.۲ از ۵.۰ را کسب کرده است.

Dumpster Premium


دانلود Microsoft Authenticator 6.2003.1678 – برنامه مایکروسافت برای ساخت رمز موقت

نرم افزار  Microsoft Authenticator یکی از بهترین برنامه‌ها برای این کار است که به شما کمک می‌کند به راحتی برای حساب کاربری خود رمز دو مرحله‌ای فعال کنید و آن را تا زمانی که دوست داشتید فعال نگه دارید.

دانلود Yahoo Weather 1.20.4 - برنامه پیش بینی آب و هوا یاهو

 



انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/17882
اخبار مرتبط

نظرات شما