از تولید ۲۲ هزار ماسک تا راه اندازی موکب های توزیع اقلام بهداشتی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام رضا شیخ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، گفت: بعد از شیوع ویروس کرونا سعی کردیم با تلاش و همکاری جهادگران منطقه ۱۸ که یکی از مناطق فرهنگی شهر تهران می باشد و مردمان آن در امر جهادگری و انجام کار خیر پیشقدم می باشند؛ با تصمیم اهالی منطقه بنا شد قرارگاه مدافعان سلامت را در مسجد امام سجاد(علیه السلام) و پایگاه بسیج سیدموسی حسینی راه اندازی کنیم.

وی با اشاره به مشارکت طلاب، بسیجیان و اهالی منطقه ۱۸ تهران در تولید ماسک، ابراز داشت: همه این اقدامات در راستای خدمت به مردم و مقابله با شیوع ویروس کرونا است. در کارگاه دوخت ماسک این قرارگاه تاکنون بیش از ۲۲ هزار ماسک تولید شده است.

حجت الاسلام شیخ تصریح کرد: برای دوخت ماسک ها، طاقه های پارچه توسط خیرین منطقه خریداری شده و در کارگاه مسجد امام سجاد(علیه السلام) برش پارچه ها انجام می شود و کار دوخت ماسک توسط خیاط های محله صورت می گیرد و سپس با رعایت همه نکات بهداشتی همه ماسک ها بسته بندی شده و به صورت رایگان تحویل مردم می گردد.

مسئول قرارگاه جهادی سلامت منطقه ۱۸ تهران با اشاره به گندزدایی و ضدعفونی اماکن عمومی توسط جهادگران و مدافعان سلامت، بیان داشت: جهادگران این منطقه اعم از برادران و خواهران به صورت شبانه روزی در قرارگاه مشغول کار و فعالیت بوده و همچون سال های دفاع مقدس در حال ارائه خدمات به مردم و نیازمندان هستند.

وی با بیان این که خدمت به مردم اولویت کار ما است، گفت: در این قرارگاه حدود ۷۳ نفر از برادران و خواهران در قسمت کارگاه و دیگر بخش های مختلف مشغول فعالیت هستند و با توجه به شرایط موجود جامعه، حاضر شدند از استراحت و در کنار خانواده بودنشان بگذرند و در ایام عید به صورت شبانه روزی به مردم خدمت رسانی کنند.

حجت الاسلام شیخ در پایان با اشاره به راه اندازی موکب های توزیع اقلام بهداشتی در منطقه ۱۸ تهران، خاطرنشان کرد: در این موکب ها محلول های ضدعفونی و ماسک ها به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می گیرد. همچنین برخی از این اقلام نیز به مساجد و پایگاه های بسیج ارسال می گردد تا از طریق معتمدین محله در اختیار  خانواده های نیازمند قرار بگیرد. ۳۱۳/۴۲

 




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/18008
اخبار مرتبط

نظرات شما