آیت‌الله حسینی‌بوشهری:

دولت با ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان، جهش تولید را محقق سازد

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به نقش دولت در تحقق "جهش تولید"، گفت: دولت باید امکانات و تسهیلات مناسبی در اختیار کارخانه جات و تولیدکنندگان قرار داده و حمایت و پشتیبانی کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری  اظهار داشت: پیشاپیش میلاد منجی عالم بشریت را خدمت همه مردم شریف و عزیز ایران اسلامی ‌و سال جدید که با شعار جهش تولید توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده نیز به مردم عزیز ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می کنم.

وی افزود: در چند سال اخیر شاهد این موضوع هستیم که مقام معظم رهبری توجه خاصی در زمینه اقتصاد و رونق تولید و تعبیراتی در این زمینه داشتند، امسال نیز موضوع جهش تولید را مطرح کردند که معنایی فراتر از شعار سال گذشته یعنی رونق تولید دارد.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه بیان کرد: انقلاب اسلامی اگر چه براساس یک حرکت فرهنگی به پیروزی رسید ولی هیچ گاه امام راحل و همچنین مقام معظم رهبری مسئله معیشت و اقتصاد مردم که مربوط به تولید است را نادیده نگرفتند.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: دشمن در سال های اخیر یکی از موضوعاتی که نشانه گرفته و به توهم خود می خواهد ملت ایران را از پای دربیاورد تا دربرابر خواسته های آن ها تسلیم شویم مسئله اقتصاد است.

رشد اقتصاد و جهش تولید از جمله عوامل پیشرفت کشور است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رشد اقتصاد و "جهش تولید" از جمله عوامل موفقیت و پیشرفت کشور برشمرد و تصریح کرد: جهش تولید با شعار محقق نمی شود، شعار رمزی برای حرکت عمومی جامعه است و مسئولین و دست اندرکاران باید در طراحی و برنامه ریزی و بودجه ریزی اقدامی کنند تا کارخانه و شرکت های دانش بنیان فعال شده و از استعداد و توانمندی های نیروهای خلاق و کارآمد به خوبی بهره گرفت و تولید کشور فعال شود.

ایران اسلامی دارای استعدادی بی نظیر در زمینه تولید است

امام جمعه قم ادامه داد: در چند روز اخیر که کشورمان و بسیاری از کشورهای دنیا دچار ویروس مهلک کرونا هستند شاهد اقدامات بسیار خوبی توسط داشمندان و متخصصین ایرانی هستیم و این عزیزان اختراعاتی دارند که نشان دهنده این است که استعداد ایرانی نه تنها کم تر از دیگران نیست بلکه اگر در عرصه و صحنه های مختلف ورود جدی پیدا کند دیگران را با بهت روبرو می شوند.

استاد حوزه علمیه گفت: انشاالله بلای‌کرونا از سر ملت ایران رفع شود و تولید کارخانه‌جات به اندازه بسیار مطلوب باشد و جوانانی که دارای استعدادهای ستودنی هستند در زمینه تولید وارد شوند و همچنین از تجربه متخصصان در این زمینه به خوبی بهره گرفت.

دولت با ارائه امکانات و تسهیلات به تولیدکنندگان جهش تولید را محقق کند

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به نقش دولت در تحقق "جهش تولید" افزود: دولت باید امکانات و تسهیلات مناسبی در اختیار کارخانه جات و تولیدکنندگان قرار داده و حمایت و پشتیبانی کند، متاسفانه گاهی برخی از دستگاه ها به جای اینکه همراهی کنند ولی به خاطر برخی قوانین سخت گیرانه مانع می شوند.

وی گفت: این قوانین در زمان خود لازم بوده ولی با گذشت زمان این قانون ها نیاز به بازنگری دارد و هرچه موانع قانونی را از سر راه تولید کنندگان برداریم و کمک و همراهی شود موفق تر عمل کردیم.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: دشمن 8 سال جنگ را بر ما تحمیل کرد ولی ناکام ماند همچنین در عرصه های دیگر طراحی و توطئه های دشمن با ناکامی روبرو شد، ان‌شاالله در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند ودر پایان سال 99 شاهد رشد و پیشرفت خواهیم بود وجهش تولید محقق می شود.


منبع:تسنیم

انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/18019
اخبار مرتبط

نظرات شما