آسمان شهر قم به مناسبت نیمه شعبان نورافشانی می‌شود

مسئول خدمات مساجد استان قم گفت‌: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته روز چهارشنبه ۲۰ فروردین ساعت ۲۱ همزمان با شب نیمه شعبان آسمان شهر قم نور افشانی شده و بانگ الله اکبر طنین انداز خواهد شد‌.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مجتبی جنتی  اظهار داشت: روز نیمه شعبان که مصادف با میلاد امام زمان(عج) است یکی از بزرگترین اعیاد شیعیان بوده و از ارزش و جایگاه بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته روز چهارشنبه 20 فروردین ساعت 21 همزمان با شب نیمه شعبان آسمان شهر قم نور افشانی شده و بانگ الله اکبر طنین انداز خواهد شد‌.

مسئول خدمات مساجد استان قم خاطرنشان کرد: با توجه به بیماری کرونا امسال نمی توان این عید بزرگ را در کنار هم جشن گرفت که با برنامه ریزی صورت گرفته این جشن ها به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش تسنیم، یونس عالی پور معاون امور زائرین استاندار قم با بیان اینکه با همکاری صدا و سیمای استان مراسم جشن نیمه شعبان به صورت مجازی برگزار می شود،‌گفت: هیچ گونه تجمع مردمی در روز و شب نیمه شعبان برگزار نمی شود‌ و تولیت مسجد مقدس جمکران نیز اطلاع رسانی می کند که هیچ گونه مراسمی به مناسبت این روز برگزار نمی شود.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/18139
اخبار مرتبط

نظرات شما