آیت الله توکل:

مردم امشب با قرائت دعای فرج زمینه تعجیل در ظهور حضرت مهدی (عج) را فراهم کنند

عضو خبرگان رهبری پویش جهانی استغاثه به امام زمان (عج) را موردتوجه قرارداد و گفت: مردم امشب با قرائت دعای فرج زمینه تعجیل در ظهور حضرت را فراهم کنند.

 آیت‌الله سید رحیم توکل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: در روایت‌ها آمده است که دعا مقدرات حتمی را برمی‌گرداند و اگر مقدری برای قومی شده است این دعا است که آن را تغییر می‌دهد.

وی ادامه داد: امسال برای اولین بار در طول انقلاب ما نمی‌توانیم آن طوری که شایسته حضرت مهدی (عج) است مراسم برگزار کنیم اما این به این معنی نیست که دست از دعا و زیارت آن حضرت برداریم.

 توکل بابیان این‌که دعا کردن به نفع خود انسان‌ها است، ابراز داشت: اگر انسان دلش برای امام زمان (عج) نسوزد و فقط برای خودش بسوزد باید برای فرج مهدی دعا کند، چراکه ظهور حضرت همه انسان‌ها را محفوظ کرده و دین‌دار می‌کند.

وی با اشاره به دعوت مراجع عظام تقلید برای برگزاری دعا و راز و نیاز با معبود در این شب عزیز افزود: قطعاً برپایی مراسم‌های راز و نیاز در فضای مجازی مانند برگزاری پویش جهانی استغاثه به امام زمان (عج) می‌تواند زمینه‌ساز دفع بلیه و دردها از مؤمنان و جهانیان باشد.

عضو خبرگان رهبری توسل به اهل‌بیت (ع) را خواستار شد و گفت: متأسفانه امروز جلوه‌های کاذب دنیا انسان‌ها را زود فریب می‌دهد و تنها معرفت اهل‌بیت (ع) که می‌تواند زمینه‌ای غلبه بر این جلوه‌ها را در دل‌ها ایجاد کند

انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/18147
اخبار مرتبط

نظرات شما