رئیس سازمان بسیج کارمندان استان قم مطرح کرد؛

حضور بسیج کارمندان استان قم در میدان مبارزه با کرونا/توزیع ۱۲۰۰ بسته اقلام بهداشتی

رئیس سازمان بسیج کارمندان استان قم گفت: کارمندان بسیجی استان همدوش سایر اقشار در مبارزه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت جدی و فعالانه شرکت کردند.

حسین حسن‌پور رئیس سازمان بسیج کارمندان استان قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا، اظهار کرد: بعد از اعلام شیوع کرونا در کشور بسیجیان دریادل پایگاه‌های بسیج ادارات استان قم همراه و همدوش دیگر اقشار در بسیج ملی مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شرکت کردند.

وی افزود : اقدامات بسیجیان این سازمان در سطح بسیار وسیعی انجام گرفت بخشی از اقدامات انجام شده سازمان بسیج کارمندان استان قم در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا  در بخش توزیع بود.

حسن‌پور ادامه داد: توزیع بیش از ۱۲۰۰ بسته اقلام بهداشتی ( ماسک ، دستکش ، ژل ضد عفونی کننده ) در بین مراجعین و کارکنان ادارات و سازمان‌های استان ازجمله فعالیت بسیج کارمندان استان قم بود.

رئیس سازمان بسیج کارمندان افزود: بخش دیگر فعالیت بسیج کارمندان در بخش آموزش بود،  کلاس آموزشی مقابله با ویروس کرونا به تعداد بیش از ۹۶۷ نفر در بین ادارات و سازمان‌های استان قم برگزار شد.

وی تصریح کرد: انجام تست غربالگری کرونا به تعداد بیش از 3850 نفر ( کارکنان و خانواده‌های آن‌ها) در سامانه وزارت بهداشت، انجام تست میزان اکسیژن خون در بین مراجعین و کارکنان به تعداد بیش از ۷۶۲ نفر از مراجعین و کارکنان ادارات استان قم، همچنین  گندزدایی و عملیات ضدعفونی نمودن ادارات و سازمان‌ها و اماکن عمومی استان قم به میزان بیش از 100 هزار مترمربع از دیگر فعالیت های بسیج کارمندان استان قم بود.

حسن‌پور در پایان ضمن قدردانی از حضور داوطلبانه بسیجیان در این حرکت خداپسندانه گفت : امیدوارم به زودی با مشارکت همه مردم عزیزمان با رعایت قواعد و اصول بهداشتی وزارت بهداشت شاهد ریشه کنی و از بین رفتن ویروس کرونا و همچنین سلامتی و شادابی همشهریان و هم استانی های عزیزمان باشیم.



انتهای پیام/170
http://qomefarda.ir/18302
اخبار مرتبط

نظرات شما