کمک مؤمنانه، جوانمردی را در گوشه‌ای از قم به نمایش گذاشت+عکس

گروه جهادی و مردمی حضرت زهرا(س) استان قم که نزدیک به 5 سال تشکیل شده است از ابتدای سال نو به نیت حضرت زهرا(س) 4 دوره بسته های مواد غذائی را توسط خیرین جمع آوری کرده و در میان نیازمندان مناطق کمتر برخوردار قم توزیع کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، وقتی رهبر معظم انقلاب در بیانات خود از کمک مؤمنانه سخن به میان می‌آورند متوجه می‌شویم که امید ایشان هم به مردم است مردمی که آتش به اختیار هستند همان‌هایی که شاید خودشان هم در کار و زندگی خود گره ای داشته باشند اما از آنجا که جنسشان از همین مردم است نمی توانند غم نان هم‌وطنان خود را ببینند و روح مردانه‌شان که نشاءت گرفته از ایمانشان است می خواهد قدمی بردارد تا نیاز مؤمنی را به مؤمن بودن خود برطرف کند.

گروه جهادی و مردمی حضرت زهرا(س) استان قم که نزدیک به 5 سال است تشکیل شده در از ابتدای سال نو به نیت حضرت زهرا(س) 4 دوره بسته های مواد غذائی را توسط خیرین جمع آوری کرده و در میان نیازمندان مناطق کمتر برخوردار قم توزیع کرده است.

این گروه در طول سال نیز فعال است و هر ماه تعدادی بسته مواد غذائی را بین نیازمندان توزیع می کند.

محسن علیپور مسئول این گروه جهادی که فروشگاه خود در منطقه نیروگاه را  در اختیار گروه جهادی قرار داده و بسته بندی ها در این فروشگاه انجام می شود در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار کرد: در این روزها به خاطر بیماری کرونا زندگی خیلی ها به مشکل برخورده اند و ما هم وظیفه خود دانستیم در حد توان به نیازمندان کمک کنیم.

وی گفت: از ابتدای سال این بسته های غذایی که شامل برنج، ماکارانی، سویا، مرغ، رب، روغن، رشته سوپی، قند، شکر و پنیر  بین حدود ۳۰۰ خانواده توزیع شده است.

علیپور افزود: هدف من این است که  بتوانیم از انسانیتمان در این شرایط استفاده کنیم نیت شخصی من فقط حضرت زهرا(س) که بتوانیم ایشان را خوشحالش کنیم. 

وی بیان کرد: مردم تا می توانند کمک های جهادی کنند و در توزیع ماسک  و تهیه موادغذای به نیازمندان کمک کنند همه این ها کمک مومنانه است که خود حضرت علی(ع) هم این کمک ها را انجام داده و این کارها را دوست دارند این کمک های مومنانه شعار نیست باید انسانیت داشته باشیم و درشرایط سخت به مردم عزیزمان کمک کنیم.

علیپور گفت: باکمک خانم ادریس , صدیف علینژاد و  هماهنگی اقای اذریار این بسته ها تهیه می شود.

انتهای پیام/170
گالری عکس
http://qomefarda.ir/18303
اخبار مرتبط

نظرات شما