سود۱۲ درصدی برای وام یک میلیونی بی‌عدالتی سودجویانه است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، علی کریمی فیروزجایی ‏منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با انتقاد از تصمیم اخیر دولت در خصوص پرداخت وام یک میلیون تومانی به یارانه بگیران گفت: منابع یارانه ها از محل افزایش حامل های انرژی تامین می شود و وام تصویبی نیز از محل پول هایی است که مردم به دولت باز می گردانند.
 ‏وی افزود: در شرایطی که دولت از محل اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها درآمدزایی دارد، تعیین نرخ سود۱۲ درصدی برای پرداخت وام از این محل نه تنها بی‌عدالتی که سودجویانه است.
‏منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم ضرورت تجدید نظر دولت در این تصمیم را بدلیل نادرستی و ناعادلانه بودن آن خاطر نشان کرد و افزود: دولت می‌تواند با پرداخت چند ماهه یارانه‌ها به مردم از آنان در برابر آسیب‌های ناشی از کرونا حمایت کند.
 کریمی فیروزجایی گفت: رفتار مدیریتی دولت برای مهار کرونا نباید به‌گونه‌ای باشد که مردم خود را در این صحنه بدون پشتیبان ببینند.
 ‏وی با انتقاد از عدم اتخاذ مدیریت بحران برای کنترل همه‌گیری این ویروس تصریح کرد: سیاست شُل‌کن، سِفت‌کن در برابر این ویروس منحوس به هدر رفت بیشتر عمر، وقت و سرمایه ملی منجر می‌شود و امیدها برای ریشه کنی زودهنگام بیماری کرونا را به یاس تبدیل خواهد کرد.


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/18318
کلیدواژه: سود۱۲ درصدی وام
اخبار مرتبط

نظرات شما