بیماران حاد تنفسی به بیمارستان‌های فرقانی و کامکار مراجعه کنند

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: از همشهریان تقاضا داریم تا حد امکان از ۲ بیمارستان کامکار و فرقانی برای پیگیری مشکلات حاد تنفسی و یا بررسی ویروس کرونا استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمدرضا قدیر روز سه‌شنبه در گفت‌وگویی بابیان این‌که سه بیمارستان برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی در قم تخصیص داده‌شده است، افزود: در حال حاضر ۳ بیمارستان کامکار، فرقانی و شهید بهشتی در حال ارائه خدمات به بیماران کرونایی هستند.

وی ادامه داد: باتوجه به وجود بیماران غیرکرونایی و اهمیت ارائه خدمت به آن‌ها، نیاز به مراقبت‌های ویژه و در نظر گرفتن تمهیداتی در این زمینه ضروری است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: به‌منظور خدمات‌رسانی به بیماران غیرکرونایی، علاوه بر دیگر بیمارستان‌های استان، بخشی از بیمارستان شهید بهشتی نیز به این بیماران اختصاص داده‌شده است.

قدیر گفت: تمامی مسائل بهداشتی و پروتکل‌های لازم در خصوص خدمات‌رسانی به بیماران غیرکرونایی در بخشی از بیمارستان شهید بهشتی قم انجام می‌شود و بخش تریاژ بیماران کرونایی و غیر کرونایی نیز از یکدیگر جداست.

وی تاکید کرد: به همین دلیل از شهروندان قمی درخواست داریم تا حد امکان برای پیگیری مشکلات حاد تنفسی و یا بررسی ویروس کرونا از مراجعه به بیمارستان شهید بهشتی اجتناب و روند درمانی خود را از طریق مراجعه به بیمارستان‌های کامکار و فرقانی پیگیری کنند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/18358
اخبار مرتبط

نظرات شما