۲۵ تن‌گوشت نذری توسط مسجد جمکران برای ۱۲ هزار خانواده نیازمند سراسر‌کشور ارسال شد

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: به همت برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه(س) و مشارکت مسجد جمکران روز نیمه شعبان ۱۱۰۰ گوسفند قربانی شد که در قالب ۲۵ تن گوشت تبرکی برای ۱۲ هزار خانواده نیازمند از ۳۰ استان امروز ارسال شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام یاسین حسین زاده ظهار داشت: نذر قربانی برای سلامتی امام زمان(عج) در مسجد مقدس جمکران همواره انجام می شود و برای سلامتی حضرت مهدی(عج)، رفع فتنه و بلا از عالم این اقدام صورت می گیرد.

وی افزود:‌ در زلزله و سیل اخیر محموله های گوشت که توسط خیران تهیه شده بود به غرب کشور و سیستان و بلوچستان و افراد محروم و مستضعف ارسال کردیم.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران بیان کرد: به همت برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه(س) و مشارکت مسجد جمکران روز نیمه شعبان 1100 گوسفند قربانی شد که در قالب 25 تن گوشت تبرکی برای 12 هزار خانواده نیازمند از 30 استان ارسال شد.

حسین زاده عنوان کرد: موضوع قربانی توسط مسجد جمکران در طول سال استمرار دارد و در این زمینه خیران برنامه سمت خدا و مسجد مقدس جمکران اهتمام دارند.

وی تصریح کرد: افرادی که علاقه مند هستند در این طرح شرکت کنند به سایت موسسه حضرت خدیجه (س) مراجعه کرده و یا از طریق کد دستوری ستاره 780 ستاره 313 مربع  و انتخاب گزینه نذر قربانی در این طرح مشارکت کنند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اهمیت کمک به نیازمندان در ماه رمضان خاطرنشان کرد: طرح قربانی توسط مسجد مقدس جمکران در ماه مبارک رمضان تحت عنوان "رزمایش همدلی و زمینه سازی جامعه مهدوی" نیز انجام می شود.


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/18360
اخبار مرتبط

نظرات شما