آیت‌الله ممدوحی:

رزمایش کمک مؤمنانه موجب حفظ کرامت و آبروی افراد نیازمند جامعه خواهد شد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان این‌که رزمایش کمک مؤمنانه موجب حفظ کرامت و آبروی افراد نیازمند جامعه خواهد شد، گفت: کمک به نیازمندان همواره از سوی خداوند و اهل‌بیت (ع) سفارش شده است.

آیت‌الله حسن ممدوحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در شرایط فعلی که کشور درگیر مبارزه با بیماری کرونا است و بسیاری از مشاغل با مشکلاتی روبرو شده‌اند، نیاز بود که در جامعه روحیه تعاون و همدلی بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب به‌خوبی با درک این موضوع بر اهمیت کمک به نیازمندان جامعه تصریح کرده و فرمودند که رزمایشی تحت قالب کمک به نیازمندان در کشور صورت بگیرد که کاملاً بجا و درست بود.

آیت‌الله ممدوحی تأکید کرد: این اقدام خداپسندانه و خیرخواهانه قطعاً با استقبال پرشور مردم روبرو خواهد شد و علاوه بر این موجب حفظ کرامت و آبروی افراد نیازمند جامعه خواهد شد.

وی افزود: مردم ایران اسلامی بارها ثابت کرده‌اند که زمانی که بحث کمک و همدلی در میان باشد بلافاصله وارد عمل می‌شوند و در کمترین زمان ممکن بیشترین کمک‌ها را انجام می‌دهند که در این رزمایش نیز همین اتفاق خواهد افتاد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: البته در ماه مبارک رمضان هرسال مردم به یاری نیازمندان می‌آمدند ما امسال این کار با توجه به شرایط کشور با شتاب بیشتر و فعال‌تر از قبل صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/18394
اخبار مرتبط

نظرات شما