سامانه «مهک» در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در قم راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قم از طراحی سامانه مهک در قم خبر داد و گفت: این سامانه در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در قم طراحی‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،

محمد گلفشان امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم که در سالن جلسات کرامت استانداری برگزار شد، از طراحی سامانه مهک در قم خبر داد و اظهار داشت: این سامانه در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در قم طراحی‌شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قم با بیان نحوه فعالیت این سامانه گفت: سامانه مهک در زمینهٔ توزیع اقلام معیشتی به نیازمندان بوده است که بعد از شناسایی افراد ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر استان قم به همه بیماران خاص تعدادی ماسک و محلول‌های ضدعفونی در اختیارشان قرا رداد، افزود: همچنین تعدادی از بیماران کرونا که نیاز به کمک مالی داشتند را به سامانه سخا معرفی کردیم.

گلفشان با اشاره به نحوه توزیع اقلام اهدایی از چین ابراز کرد: قرار بود این لباس‌ها را به دانشگاه علوم پزشکی تحویل دهیم، اقلام ماسکی و محافظتی نیز بین افراد نیازمند توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قم در پایان خاطرنشان کرد: دو هزار دست لباس محافظتی نیز اهدایی از طرف کشور چین بوده که آماده‌ایم این لباس‌ها را تحویل دانشگاه علوم پزشکی بدهیم.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/18444
اخبار مرتبط

نظرات شما