تصادف خودرو در محور ساوه- سلفچگان قم ۳ فوتی برجا گذاشت

رییس پلیس‌راه استان قم گفت: تصادف مرگبار پژو ۲۰۶ با یک تریلی در محور قدیم ساوه به سلفچگان منجر به فوت سه نفر از شهروندان در محل حادثه شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سرهنگ "مختار پناهی" عصر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اضافه کرد: این حادثه تلخ  ساعت ۱۴ عصر امروز در محل تقاطع تاج خاتون محور قدیم ساوه به سلفچگان اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: علت این تصادف بی‌احتیاطی خودرو پژو ۲۰۶ به علت عدم رعایت حق تقدم از فرعی به اصلی بود که براثر شدت حادثه و آتش‌سوزی شدید، سه تن جان خود را از دست دادند.

وی ابراز کرد: تقاطع تاج خاتون در محور قدیم ساوه به سلفچگآن‌یکی از نقاط حادثه‌خیز قم بوده که در سال‌های گذشته همواره شاهد بروز تصادفات متعدد شده است.

رییس پلیس‌راه قم عنوان کرد: طرح دو باند کردن تقاطع تاج خاتون باوجوداینکه از ۱۰ سال گذشته کلنگ خورده اما هنوز به بهره‌برداری نرسیده است درحالی‌که رفع حادثه‌خیزی آن‌یکی از مطالبه‌های اصلی ساکنین این منطقه و رانندگان برون‌شهری است.

پناهی اظهار داشت: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم باید هر چه زودتر نسبت به رفع نقاط حادثه‌خیز در این محور خطرناک اقدام کرده و طرح‌های نیمه‌تمام خود را تکمیل کند.

وی ابراز کرد: محلی که امروز شاهد مرگ سه تن شد یک محور میان‌بر به سمت شهر دستجرد قم و تفرش استان مرکزی است و در روزهای پایانی هفته و تعطیلات رسمی کشور شاهد ترافیک بسیار سنگینی می‌باشد.

وی تاکید کرد: از اداره کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم درخواست می‌کنیم که طرح‌های تعریض، دسترسی و رفع نقاط حادثه‌خیز این محور را بیش از این به تاخیر نیندازند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/18473
اخبار مرتبط

نظرات شما