واکنش معاون دادستان قم به حادثه فرونشست زمین در میدان کشاورز

معاون دادستان عمومی و انقلاب قم با بیان اینکه محرز شده که دستگاهی امدادرسانی در حادثه فرونشست زمین در میدان کشاورز کوتاهی نکرده است گفت:اگر به نتیجه برسیم که شخص یا اشخاصی خطا داشته‌اند برخورد شده و نتیجه را به مردم گزارش می‌دهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، روح‌الله مسلم خانی با اشاره به وقوع حادثه فرونشست زمین در میدان کشاورز اظهار داشت: از همان لحظات ابتدایی دستگاه قضایی اقدامات را آغاز کرد و در حال بررسی جامع این حادثه است.

وی با بیان اینکه عوامل و مسئولان شهرداری از همان ابتدای حادثه در محل حاضر شدند، افزود: آنچه مشخص‌شده این بوده که نهادهایی که وظایفی بر عهده دارند از همان لحظات اولیه سر صحنه حاضر بوده‌اند و آتش‌نشانی هم با توجه به شرایط فیزیکی حادثه و حجم بارش‌ها به‌خوبی عمل کرده است.

معاون دادستان قم خاطرنشان کرد: آنچه با تحقیقات به‌دست‌آمده این بوده که کوتاهی و قصوری در خدمت‌رسانی به آسیب‌دیده‌ها انجام‌نشده و این موضوع محرز شده است ولی متأسفانه در این حادثه سه نفر از همشهریان را از دست داده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه پرونده قضایی در این زمینه تشکیل‌شده است، یادآور شد: کارشناسان قضایی در حال بررسی هستند و اگر به نتیجه برسیم که شخص یا اشخاصی خطا داشته‌اند برخورد شده و نتیجه را به مردم گزارش می‌دهیم.

مسلم خانی با اشاره به وقوع چندین‌باره این‌گونه حوادث در این منطقه تصریح کرد: قبلاً نیز دراین‌باره پیگیری‌هایی داشته و به مسئولان تذکر هم داده‌ایم ولی آنچه مهم بوده این است که باید در طول مسیر مترو لوله‌های آب و فاضلاب به علت پوسیدگی تعویض شوند تا با بارندگی‌ها در همان لحظات اولیه دچار حادثه نشوند.



انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/18477
اخبار مرتبط

نظرات شما