بررسی 3 مقصد متفاوت گردشگری با دنیایی از دیدنی­ها

تور ارزان دبی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سفر برای تمامی انسان ها بخش مهم و پرطرفداری است تا خستگی ها و روزمرگی هایشان را رفع کنند , و همچنین از لذت بخش ترین سرگرمی‌هاست. گردشگرانی که میخواهند برای سفر به این شهر پرطرفدار تور ارزان دبی تهیه کنند به چندین نکته مهم باید دقت داشته باشند ؛ اولین نکته که مهم ترین نکته است دقت به فصلی است که میخواهید سفر کنید قطعا میدانید در بعضی از فصل ها قیمت ها در پایین ترین حالت خود قرار دارند پس میتوانید در بعضی از فصل ها تور ارزان دبی را تهیه کنید در نکات بعدی میتوانیم پیشنهاد کنیم که تور لحظه آخری تهیه کنید که بیشترین تورهای لحظه آخری دبی در نیمه ی اول سال فصل گرم تابستان است .همچنین پیشنهاد بعدی ما که نکته ی سوم میباشد استفاده از سفرهای گروهی است که به راحتی میتوانید هزینه های خود را در بسیاری از موارد تقسیم کنید و هزینه ی تور خود را به این شکل کاهش دهید .




بهترین زمان برای تهیه تور ارزان دبی

بلیط خود را در بهترین زمان تهیه کنید , چگونه ؟


مناسب ترین زمان تابستان است , آب و هوای این شهر بسیار دیدنی همانند دیگر شهرهای پیرامون خلیج فارس، گرمسیری است.میتوان گفت دبی بزرگترین شهر در کشور امارات متحده ی عربی است این شهر را عروس خلیج فارس مینامند .این شهر جزء گران ترین شهرهای آسیا میباشد. جذابیت این شهر توریستی برای گردشگران پیشرفت سریع آن است که طی 50 سال از صحرایی آتشین به شهری لوکس و مدرن تبدیل شده است .

چرا دبی ؟
دبی جزء 20 کشور لوکس دنیاست و بسیار شهر گرانی است برای سفر به این شهر و لذت بردن از تفریحات گوناگون موجود در آن باید هزینه ی زیادی پرداخت کرد اما راه دیگری هم وجود دارد که هم به این سفر دیدنی رفت و هم هزینه ی کم تری پرداخت کرد .این شهر پر از تضادها و تفریحات جذاب است که میتواند خوش ترین ساعات را برای شما فراهم کند در دبی گردشگران میتوانند به صورت همزمان هم از پیاده روی در شن های سالحی و هم از اسکی روی برف لذت ببرند ,البته ناگفته نماند شما گردشگران عزیز که تور ارزان دبی را انتخاب کرده اید قطعا در روزهای گرم میخواهید به این شهر سفر کنید پس توجه داشته باشید برای جلوگیری از آفتاب سوختگی یا گرمازدگی حتما از لباس سفید رنگ و پوشیده استفاده کنید.

تور سریلانکا
در جنوب هندوستان کشور کوچکی است به نام سریلانکا , این شهر با داشتن سواحلی دل نشین و طبیعتی شگفت برای گردشگران بسیار محبوب است . از جذابیت های این کشور میتوان به تنوع نژادی و دینی و شادی و انرژی مردم آن اشاره کرد . این کشور چند فرهنگی زیبا دارای سه شهر معروف به نام کلمبو,کندی,بنتونا است که میتوانید در تور سریلانکا از آن ها دیدن کنید .مردم کشور سریلانکا بسیار مهربان و مهمان نواز هستند و در تور سریلانکا به دلیل زیبایی ها و مردم شاد این کشور قطعا سفری لذت بخش خواهید داشت .



دیگر جذابیت های کشور سریلانکا
 پایتخت سریلانکا کلمبو میباشد , بزرگترین شهر این کشور با وجود دریایی از آب های زلال , باشگاه گلفی زیبا با قدمتی 130 ساله , معابد قدیمی خاص با معماری های عجیب , برج‌های‌ بلند و مدرنی مانند ساختمان‌های تجارت جهانی که در کنار معابد هستند . این تقابل مدرنتیه و سنتی بودن کلمبو باعث شده تا گردشگران را به خود جذب کند .در مقابل بزرگترین شهر سریلانکا شهر کوچک و کم جمعیت بنتونا را میتوانیم نام ببریم اما این شهر با وجود کوچک بودن زیبایی های خاص خود را داراست مانند ؛ رودخانه ای فوقالعاده, سواحل شنی شگفت انگیز , اب و هوایی معتدل و عالی , رستوران های سنتی با غذاهای لذیذ و از دیگر جاذبه های این شهر پرورش لاک پشت میباشد .اگر در زمان مناسب به بنتونا سفر کنید میتوانید لحظه ی از تخم در آمدن این موجودات بامزه را ببینید .در تور سریلانکا میتوانید شهر عجایب و شگفتی‌ها , کندی را ببینید این شهر مملو از از آثار تاریخی و مذهبی است که پر از افسانه ها و داستان های عجیب هستند . از طبیعت خارق‌العاده آن بگذریم این شهر میزبان فستیوال‌های شاد و هیجان‌انگیز سالانه است که هرسال گردشگران زیادی را به سمت خود جذب میکند و فستیوال هیجان انگیز و معروف آن به نام دندان مقدس بودا که در تیر ماه برگزار میشود .و دیگر جذابت های سریلانکا که به صورت موردی میتوان نام برد عبارتند از : معبد کلانیا در کلمبو،باغ بریف بنتوتا، کندی‌وار در شهر کندی، معبد بودای بنتوتا، سافاری در رودخانه، دریاچه بیرا در کلمبو،دریاچه‌ی کندی در شهر کندی، معبد دندان مقدس در کندی، معبد گانگارامایا در کلمبو، دامبولا، سیگیریا، پولوناروا و ....

زمان مناسب تهیه تور سریلانکا
بهترین زمان سفر به سریلانکا فصل های پاییز و زمستان است ,به دلیل کاهش مقدار بارندگی و وجود آب ‌وهوای بسیار مطبوع و دلپذیرکه سفر را دوچندان لذت بخش میکند .فقط در نظر داشته باشید در این فصول  به دلیل پرمسافر بودن تور سریلانکا ,هتل و پرواز خود را از قبل رزرو کنید.

تور کوش آداسی
کوش‌آداسی یا قوش‌‌آداسی به معنای جزیرهٔ پرنده  در فاصله ی ۷۱ کیلومتری شهرستان مرکزی استان آیدین و در نوار ساحلی منطقه اژه واقع شده ‌است .از نظر جغرافیای کوش آداسی از شمال با سلجوق و پاموجاک و از جنوب با شبه جزیره دیلک همسایه است این شهر در کانون مراکز مهم گردشگری قرار دارد. بندر کوش آداسی  برای گردشگران به علت نزدیکی با جزیره یونانی ساموس از بندر کوش آداسی بسیار جذاب است که در فصل های بهار و تابستان سفرهای منظم با قایق‌های موتوری به جزیره یونانی ساموس برگزار می‌شود.از دیگر زیبایی های تور کوش آداسی قایق‌های تفریحی مدرنی هستند که تورهای آبی را برگزار می‌کنند.



جذابت های دیدنی تور کوش آداسی
شهر ساحلی کوش آداسی توانسته در سه دهه گذشته با رونق روزافزون صنعت گردشگری و موقعیت جغرافیایی مناسبش، به یکی از برترین مقاصد رویایی سفر در تمام فصول تبدیل شود. این شهر به عنوان یکی از ایستگاه های محبوب کشتی کروز دنیا، هر ساله برنامه های گردشی و تفریحی متنوعی را تدارک می بیند و با ارائه گزینه های تفریحی گوناگون، سفر خوشی را به گردشگران نوید می دهد. کوش آداسی یکی از اولین مقاصد گردشگری ترکیه است و یکی از پیشگامان اصلی صنعت توریسم این کشور محسوب می شود. طبق گزارش های ارائه شده توسط کمیسیون گردشگری اروپا (ETC)، کوش آداسی با در دست داشتن 5% از سهم صنعت گردشگری توریسم ترکیه، هر سال نزدیک به 500 هزار گردشگر خارجی را مهمان خود می کند.
با انتخاب کردن کوش آداسی به عنوان مقصد سفر خود با یک تیر دو نشان زده اید. در این سفرهم تفریحات ساحلی و آبی  پر از هیجان را تجربه میکنید و هم سفری توأم با آرامش و استراحت در ساحل آن به دست می آورید. البته از جذابیت های تاریخی این شهر نمیتوانید بگذرید ؛ مانند : کاروانسرای اوکوز محمد پاشا, بازمانده های شهر افسوس (Ephesus) در فاصله 18 کیلومتری کوش آداسی , ویرانه های مقبره معروف آپولو, مقبره آرتمیس، مقبره حضرت مریم، غار اصحاب کهف، پرین، میلتوس و هیه راپولیس و تفریحات دیگر آن از جمله ؛ چشمه های آب گرم پاموک کاله یکی از مهم ترین جاذبه های طبیعی ترکیه,غار کاراجا ,غار سیرتلانینی ,پارک ملی دلتای آیدین و دو پارک آبی اصلی آدالند و آکوا پارک هستند که برای گردشگران تور کوش آداسی را بسیار لذت بخش و مهیج میکند .تور کوش آداسی را در تمام فصول و ماه های سال میتوانید تجربه کنید زیرا این شهر در تمام ماه های سال زیبا و آب و هوایی دلپذیر دارد .
برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی گلفام سفر به آدرس اینترنتی https://www.golfamsafar.com



انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/18484
اخبار مرتبط

نظرات شما