آیت الله سعیدی در خطبه های مجازی:

همچان شکست کرونا باید مهمترین فعالیت باشد/در دل هر مشکلی، فرصت جدیدی برای پیشرفت وجود دارد

امام جمعه قم با اشاره به اینکه باید شکست کرونا و سلامتی جامعه بر سایر فعالیت ترجیح داده شودُ گفت:در دل هر مشکل و بحرانی، فرصت جدیدی برای پیشرفت و غلبه بر معضل وجود دارد و با تبدیل کردن تهدیدها به فرصت می‌توان بر مشکلات ایجادشده، پیروز شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله سید محمد سعیدی روز جمعه در خطبه مجازی که بطور مستقیم از صداوسیمای مرکز قم پخش شد، ادامه داد: مردم همچنان شکست کرونا و سلامتی جامعه را بر سایر فعالیت‌های اجتماعی ترجیح دهند.

وی ادامه داد: در دل هر مشکل و بحرانی، فرصت جدیدی برای پیشرفت و غلبه بر معضل وجود دارد و با تبدیل کردن تهدیدها به فرصت می‌توان بر مشکلات ایجادشده، پیروز شد.

امام‌جمعه قم با اشاره به مشکلات اقتصادی ایجادشده در اثر شیوع کرونا نسبت به افزایش مواسات و همدلی‌های عملی توصیه کرد و ابراز کرد: کرونا ویروسی است که سبب آزار مردم شده و در این شرایط می‌توان نسبت به اهمیت سلامتی و استفاده از فرصت صحت و تندرستی بیش از گذشته پی برد.

وی خاطرنشان کرد: توجه به نماز اول وقت، یاری‌رسانی همنوعان و حفظ اسرار سه ویژگی مهم شیعیان است و مسوولان باید مراقبت کنند تا  اسرار نظام با بی‌توجهی توسط رسانه‌ها و شبکه‌های معاند برملا شود.

آیت الله سعیدی با اشاره به احادیثی از ائمه اطهار(ع)گفت: در روزهای باقی‌مانده تا ماه مبارک رمضان توصیه می شود از  ادعیه ماه شعبان برای تکامل روحی بیشتر استفاده شود.


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/18496
اخبار مرتبط

نظرات شما