جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع):

دشمنان از خدمات سپاه به مردم ناراحت می‌شوند/هدف انقلاب، نظام و سپاه زمینه سازی ظهور است

موحد جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به اینکه سپاه همواره در همه حوادث و بحران‌ها خود را سپر قرارداد تا آسیبی به ملت نرسد گفت: دشمن از این خدمات و جان‌فشانی‌های سپاه نسبت به مردم و انقلاب ناراحت است.

سرهنگ محمدرضا موحد جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم با گرامی داشت 2 اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار قم فردا،اظهار کرد: در قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی وظیفه سپاه حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است،  انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بسیار زیادی دارد از جمله احیای اسلام و آداب اسلامی، ولایت فقیه، تشکیل حکومت اسلامی، استقلال و آزادی، استکبار ستیزی،  شکستن ابهت پوشالی ابر قدرت ها ، دفاع از مظلومان جهان ایثار و شهادت طلبی و... از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.

موحد خاطرنشان کرد: پاسداران با الگو گیری از قیام امام حسین(ع) برای پاسداری از اسلام با همه توان از انقلاب و دستاوردهای انقلاب در طول این 41 سال پاسداری کردند و ان شاالله این پاسداری تا ظهور صاحب اصلی نظام حضرت مهدی(عج) ادامه خواهد داشت.

جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) افزود: اهداف سپاه در راستای اهداف امام خمینی(ره) و انقلاب است، حضرت امام در خرداد سال 43 در تبعید فرمودند 3 هدف از انقلاب دارند در ابتدا شاه را بیرون کنند و بساط نظام شاهنشاهی را برچینند دوم تأسیس نظام جمهوری اسلامی و سوم رساندن پرچم این انقلاب به صاحب اصلی آن امام زمان(عج) به لطف خدا دو هدف اول محقق شد و ان شاالله انقلاب و جمهوری اسلامی و سپاه به عنوان پیشرو انقلاب این هدف را دنبال می کند که این قطعاً باعث عصبانیت دشمن می شود.

هدف انقلاب، نظام و سپاه زمینه سازی ظهور است

وی گفت: دشمنان به خوبی می دانند که هدف انقلاب، نظام و سپاه زمینه سازی ظهور است اکنون با محوریت ایران یک وحدت خوب در منطقه ایجاد شده است که باید با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

موحد با اشاره به اینکه جنگ و تهاجم استکبار علیه انقلاب اسلامی مسیر 41 ساله را پیموده است اما متوقف نشده تأکید کرد: عقربه های حرکات جنگ راهبردی دشمن در هر مقطعی روی یک موضوع تمرکز کرده است و یک درگیری تمام عیار و همه جانبه بین انقلاب و دنیای استکبار وجود داشته است.

جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) عنوان کرد: سپاه همواره در همه حوادث و بحران ها خود را سپر قرار داد تا آسیبی به ملت نرسد از جنگ تحمیلی تا بحث کمک به محرومین و مستضعفین و حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله سپاه همیشه در خط مقدم و پیشانی کمک به مردم بوده است در بحث بیماری کرونا سپاه و بسیج به لطف خدا خدمات بسیار خوبی را به مردم ارائه دادند.


نظام و سپاه برای همه توطئه های دشمن برنامه دارد

وی ادامه داد: دشمن از این خدمات و جان‌فشانی های سپاه نسبت به مردم و انقلاب ناراحت است اینکه انقلاب توانسته به استقلال و آزادی خواهی برسد باعث نگرانی دشمن است هیچ یک از دشمنان ایران از جمله آمریکا قدرت و جرئت رویارویی با نظام ایران را ندارند.

جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) تصریح کرد: اکنون از نظر نظامی ما آماده تر از همیشه هستیم به همین خاطر دشمنان از راه های دیگر می خواهد به کشور ضربه وارد کند که به یاری خدا، نظام و سپاه برای همه راه های توطئه دشمن برنامه دارد ما آمادگی کامل داریم که در تمام عرصه ها و در برابر همه تهدیدها مقابله کنیم.

موحد افزود: چند عامل مهم در طول عمر انقلاب باعث رشد نظام و انقلاب و سپاه بوده است در ابتدا داشتن یک رهبر بزرگ چه در زمان حضرت امام خمینی(ره) و چه در اکنون در زمان حضرت آقا که این رهبری باعث پیشرفت ما شده است این مسئله را سیاستمداران و اندیشمندان تمام دنیا چه دوست و چه دشمن اذعان و اعتراف کردند.

وی عنوان کرد: دوم بحث مکتب و آرمان بزرگ اسلام ناب محمدی است سوم ملت بزرگی که در همه عرصه ها پا به کار هستند و چهارم دشمن بزرگ، زیرا وجود دشمن بزرگ به شرطی که از آن ترسی نداشته باشیم باعث رشد است.

انتهای پیام/170
گالری عکس
http://qomefarda.ir/18641
اخبار مرتبط

نظرات شما